Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Zooeasy vraag
Moderator: moderatorteam
-
- Vaste gebruiker
- Aantal honden: 3
Zooeasy vraag
Ik probeerde net de database (mdb) file met Acces te openen, maar dan wordt er gevraagd naar de database wachtwoord die ik dus niet weet (en dat is niet het wachtwoord die ik gebruik bij het opstarten van het programma zelf!). Heb net Zooeasy gebeld, word ik als het goed is binnen 3 dagen teruggebeld. Ik gebruik de laatste 11.02 versie. Weet iemand het database wachtwoord toevallig?
Nog een ander probleem die ik tegengekomen ben. Zooeasy plakt dezelfde foto bij meerdere honden. Ik voeg een foto toe bij een bepaalde hond zeg maar, maar dan krijgt de vorige hond dezelfde foto bijgeplakt. Iemand dit probleem tegengekomen en is er een opplossing?
Nog een ander probleem die ik tegengekomen ben. Zooeasy plakt dezelfde foto bij meerdere honden. Ik voeg een foto toe bij een bepaalde hond zeg maar, maar dan krijgt de vorige hond dezelfde foto bijgeplakt. Iemand dit probleem tegengekomen en is er een opplossing?
- MirandaH
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Cairns!!!
- Contacteer:
Re: Zooeasy vraag
Volgens mij is het niet hun bedoeling dat je naar dat soort databases kopieert. Maar ik hoop dat ik het mis heb, want ik zou het ook graag doen (al is het maar naar Excell) dus ik lees even mee. Wil jij hun antwoord ook hier vermelden?

*Gediplomeerde trimsalon voor de regio Zoetermeer (lid ABHB)*
**Webshop voor verse diervoeding: Botten & Zo**
-
- Vaste gebruiker
Zoals verwacht hebben ze nog niet teruggebeld.
Laatst gewijzigd door PlushDogz op 10 jul 2014 13:10, 1 keer totaal gewijzigd.
- MirandaH
- Zeer actief
- Contacteer:
Ok, dankjewel voor de link! Als ik nu een 10 generatie stamboom wil zien dan ben ik echt flink even bezig, ik hoop dat dat dan nu een stukje sneller kan!

-
- Vaste gebruiker
En hier het antwoord van ZooEasy
.
"Waarschijnlijk heeft u per ongeluk dubbel geklikt op de database waarna het programma om het wachtwoord vraagt. U heeft geen wachtwoord nodig voor de Database. De uitleg daarvoor vindt u op het tabblad 'Ondersteuning' van onze site; http://www.zooeasy.com/nl/ondersteuning ... index.html
U geeft ook aan dat u bij het invoeren van een hond het plaatje van de vorige hond daarbij wordt gezet. Dat probleem is bij ons bekend en kan als volgt worden opgelost;
1. Ga naar het menu 'Stamtabellen'
2. Ga weer terug naar de hond.
Hiermee moet het probleem opgelost zijn."

"Waarschijnlijk heeft u per ongeluk dubbel geklikt op de database waarna het programma om het wachtwoord vraagt. U heeft geen wachtwoord nodig voor de Database. De uitleg daarvoor vindt u op het tabblad 'Ondersteuning' van onze site; http://www.zooeasy.com/nl/ondersteuning ... index.html
U geeft ook aan dat u bij het invoeren van een hond het plaatje van de vorige hond daarbij wordt gezet. Dat probleem is bij ons bekend en kan als volgt worden opgelost;
1. Ga naar het menu 'Stamtabellen'
2. Ga weer terug naar de hond.
Hiermee moet het probleem opgelost zijn."
- MirandaH
- Zeer actief
- Contacteer:
En wederom bedankt! Moet ik het toch maar weer eens proberen, want handmatig is zoooveel werk...

-
- Vaste gebruiker
Graag gedaan
.