Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

THA Iep is niet meer kleine Iep..

Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.

Moderator: moderatorteam

sjm
Zeer actief

THA Iep is niet meer kleine Iep..

Ongelezen bericht door sjm »

Mijn trots, mijn Birmanenprinsesje.

Vorig jaar is ze hier geboren en was ze de kleinste van 't nest (ruim!). Ze was echt een klein "iepertje" van die bijnaam is ze nooit meer afgekomen. Ze heet dan ook Iepie (Iep :D ). Maar inmiddels is ze eigenlijk niet meer Iepie maar IEP :') Ze is 1 jaar en 1 maand en weegt al 4,2 kilo en groeit nog steeds flink door!
Ze is gecastreerd na haar BMO maar geniet nu vol op van het nestje van haar mama - haar halfzusjes en -broertjes dus. Ze moedert heerlijk mee en maakt er echte Belle Fae terroristjes van.

Ze heeft inmiddels een lichaam van een leeuw, echt lekker groot en is officieel haar moeder voorbij gegroeid. Alleen d'r koppie heeft nog een groeispurt nodig. D'r oortjes zijn al begonnen met de groeispurt. :') Iepie groeit lekker door en groeit al van kitten af aan heel apart (in echte groeispurten).
Haar moeder Lenthe woog op die leeftijd 3,2 kg, dus ze is al een kilo zwaarder :D Lenthe is een lekker flinke poes en weegt zelfs nu ze zoogt nog 3,6 kg. Het is zo'n heerlijk stel!

Lenthe wordt gesteriliseerd als de kittens uitgevlogen zijn. Lekker rust in huis! Dit is dus (voorlopig) mijn laatste nestje: viewtopic.php?f=47&t=259151

Hoe leuk Iepie de babies ook vindt, ik merk dat ze ook wel wat anders is nu. Ze is toch niet helemáál zichzelf nu. Tessa ondervindt er ook wel wat stress van, dus straks lekker rust!

Iepje <3 <3
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Samen met Felico, 1 van de babies.
Afbeelding

En Tessa <3
Afbeelding
Ariane
Erelid
Mijn ras(sen): Teckel
Aantal honden: 0

Re: THA Iep is niet meer kleine Iep..

Ongelezen bericht door Ariane »

Ik heb de foto's niet bekeken :pffff:
Ariane, Bibi, Nikita*, Barney* en Prins*.

Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
Plaats reactie

Terug naar “Foto's Diversen”