Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
jan
Moderator: moderatorteam
- rottielover
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): rottweiler
- Aantal honden: 1
- Hinke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hatsjoehondje en een geleidehond van vriend
- Aantal honden: 2
Re: jan
Wat heb jij een bijzondere band met Gianni.
Die band blijft, alleen is hij niet meer hier.
Rust zacht Jan.
Renee, ik hoop dat je troost kunt vinden bij dit grote verlies.
Die band blijft, alleen is hij niet meer hier.
Rust zacht Jan.
Renee, ik hoop dat je troost kunt vinden bij dit grote verlies.
Groetjes van Hinke
En een poot van Basco en Vronie
En een poot van Basco en Vronie
- lijn
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): GBGV
- Aantal honden: 3
- moon-C
- Zeer actief
- Antonetta
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik heb een kruising chihuahua x pinscher en een kruising shih tzu x chihuahua.
- Aantal honden: 2
- ZaZa
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herder
Wat mooi geschreven.
Ik probeer me voor te stellen hoe het moet voelen om je twee beste vrienden zo kort na elkaar te moeten verliezen en het voelt heel heel erg en dan te weten dat het niet voor te stellen is en jij je nog 1000x ellendiger moet voelen.
Sterkte dekt de lading niet, maar toch...sterkte!
Ik probeer me voor te stellen hoe het moet voelen om je twee beste vrienden zo kort na elkaar te moeten verliezen en het voelt heel heel erg en dan te weten dat het niet voor te stellen is en jij je nog 1000x ellendiger moet voelen.
Sterkte dekt de lading niet, maar toch...sterkte!
- kayleigh*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): X Duitse Herder / Schotse Collie
Oudduitse herder - Aantal honden: 2
-
Cashel Vale
- Zeer actief
- Contacteer:
- Tamara.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hovawart
- Aantal honden: 4
Gadverdamme, wat vind ik dit erg voor je en wat zal het akelig stil zijn bij jullie
een hond verliezen is al ontzettend erg maar twee honden in zo'n kort tijdsbestek, daar zijn helemaal geen woorden voor...
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
er zijn ook geen woorden voor.
ik heb al wel eerder honden verloren maar dan waren er -als er geen andere honden waren- toch altijd wel katten in huis en katten kunnen je ook troosten.
nu is er helemaal niks
ik heb een piepklein huisje en dat voelt als een paleis zo groot en leeg en kil en het gat in mijn hart dat gina achterliet is nu twee keer zo groot en het voelt of iemand daar met een slagersmes in zit te wroeten.
in twee weken tijd zonder dat ik er op voorbereid was geen jan en geen gina meer, dat is toch niet te vatten?
ik wil jullie wel allemaal bedanken voor de lieve woorden en de steun zo deze laatste weken.
al moet ik er soms nog harder door huilen, het doet me toch ook goed.
ik heb al wel eerder honden verloren maar dan waren er -als er geen andere honden waren- toch altijd wel katten in huis en katten kunnen je ook troosten.
nu is er helemaal niks
ik heb een piepklein huisje en dat voelt als een paleis zo groot en leeg en kil en het gat in mijn hart dat gina achterliet is nu twee keer zo groot en het voelt of iemand daar met een slagersmes in zit te wroeten.
in twee weken tijd zonder dat ik er op voorbereid was geen jan en geen gina meer, dat is toch niet te vatten?
ik wil jullie wel allemaal bedanken voor de lieve woorden en de steun zo deze laatste weken.

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
-
Marion.
Dat gevoel van dat slagersmes herken ik Renee. Ook ik had dat toen onze tweede jonge hond doodgereden werd. Ik ging daarna ook gewoon door op de automatische piloot, maar ik wilde helemaal niets en niemand meer.renee-uk schreef:ik heb een piepklein huisje en dat voelt als een paleis zo groot en leeg en kil en het gat in mijn hart dat gina achterliet is nu twee keer zo groot en het voelt of iemand daar met een slagersmes in zit te wroeten.
Geef het de tijd meis. Ooit voel je het weer warm om je hart worden als je aan Gina en Jan denkt. Ooit
-
ZorroMax
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Engelse Bulldog
En dan loop je met je ziel onder je arm in een veel te schoon huis..... Een hond verliezen is een klap, twee honden zo kort na elkaar kan je je niet voorstellen. Heel, heel veel sterkte!
- StormenRoxy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising en engelse Cockerspaniel
Labrador - Aantal honden: 1
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Contacteer:
- Ariane
- Erelid
- Mijn ras(sen): Teckel
- Aantal honden: 0
renee-uk schreef:er zijn ook geen woorden voor.
nu is er helemaal niks
Ariane, Bibi, Nikita*, Barney* en Prins*.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
- Cash
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitseherder
Wat vreselijk heftig renee, 2 honden moeten laten gaan in zon kort tijdsbestek.
En wat heb je mooi geschreven over jan, het doet me zo aan mijn ghaya denken dat de traantjes hier ook weer komen.
Zulke honden zijn uniek en zie er maar weer eens zo een te krijgen.......
Nogmaals heel veel sterkte!
t
En wat heb je mooi geschreven over jan, het doet me zo aan mijn ghaya denken dat de traantjes hier ook weer komen.
Zulke honden zijn uniek en zie er maar weer eens zo een te krijgen.......
Nogmaals heel veel sterkte!
t

Cash v Heiligental en Flow.
- Sucha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Basset Artésien Normand en Dalmatische Hond
wat heb je jullie liefdevolle band mooi beschreven, wat een enorme leegte moet dit geven. Woorden schieten tekort maar ik wil toch graag mijn medeleven tonen en je enorm veel sterkte wensen voor de komende tijd.
Ik voelde bij mij letterlijk de bodem wegzakken na het verlies van Storm En jij , jij verliest er ook nog twee achter elkaar. Heftig hoor
Ik voelde bij mij letterlijk de bodem wegzakken na het verlies van Storm En jij , jij verliest er ook nog twee achter elkaar. Heftig hoor

. 

TARAK