Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ik weet niet wat ik nu moet zeggen Renee, ik heb op dit moment geen woorden die ertoe doen. Ik wilde dat we dichterbij elkaar woonden zodat ik je een knuffel kon komen brengen.
Wat ontzettend moeilijk moet dit voor je zijn, je beide honden te verliezen zo vlak achter elkaar. En dan Jan, met wie je zo'n speciale band had.... Heel mooi hoe je in wat je schrijft je emotie laat spreken.
Rust zacht Jan. Ik hoop dat je weer bij je vriendinnetje bent.
Dikke keel bij het lezen van je woorden, de liede spat van het scherm af. Dag mooie Jan. Weer samen met je surrogaatmoeder, maar ooooo wat laat je hier een leegte achter.
Zo onwerkelijk en zo oneerlijk...
Wat moet dit ongelofelijk veel pijn doen, wat een enorme leegte laat hij, laten zij, achter.
Ik wil je heel veel sterkte en krachten wensen, al klinkt het nog zo hol.
Wat heb je dat mooi op geschreven en knap dat je dat hebt kunnen doen.
Wat een verdriet afgelopen periode voor je.dat is onbeschrijfelijk.
Het zal vreselijk pijn doen allemaal........daarom wil je je ontzettend veel strekte toe wensen.
Dikke tranen over mijn wangen Wat een prachtig eerbetoon.
Ik vind het zo vreselijk voor je, dat je in zo'n korte tijd afscheid hebt moeten nemen van je beide Kanjers.
Jan,....... weer samen met Gina.
Een prachtig in menoriam Renee.
......................
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Wat zal het oorverdovend stil zijn bij jullie.
Neem de tijd dit een plaatsje te geven en over een tijdje gaat ook voor jullie de zon weer schijnen achter de wolken.
Sterkte
* * * People say that money cannot buy you happiness.............. but you can buy a boerboel and that is pretty damn close
Wat heb je jullie band prachtig omschreven, de reden is zeer verdrietig.. Heel erg veel sterkte met het verlies van je maatje.. je vriendje.. je schaduw