Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

the limit

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Antonetta
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ik heb een kruising chihuahua x pinscher en een kruising shih tzu x chihuahua.
Aantal honden: 2

Re: the limit

Ongelezen bericht door Antonetta »

Renee ik begrijp je volkomen, dit hoort ook gewoon niet te gebeuren (hier zijn de meesten het ook wel over eens). Meer heb ik hier eigenlijk ook niet over te zeggen.
:roos:
Afbeelding.
Semper Fidelis, Coco, Gipsy, Gizmo en Mowgli.
wenmart20
Zeer actief
Mijn ras(sen): SBT , AST en CC
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door wenmart20 »

Heel veel sterkte renee..
Ik zou ook not amused zijn..
Daarom heb ik eigenlijk niemand van het hf op mn prive fb.
Afbeelding
Loek
Zeer actief

Ongelezen bericht door Loek »

bouvierpoedel schreef:Komt natuurlijk dat je tegenwoordig alles moet delen en verbonden/betrokken zijn met elkaar op elk sociaal gebied ,zelfs als iemand zijn hond dood gaat moet je daar op zijn minst wel tranen van in je ogen krijgen en een kaarsje voor opsteken.
Ja en dan krijg je dat mensen voor hun beurt gaan spreken en met jouw verdriet of ellende op de loop gaan.Het word gewoon gejat als zijnde ik ben zo'n goed inlevend en lief mens.

Hoogst irritant en snap dat Renee zich daar kapot aan ergert.

.
Nee dat moet niet, dat is wat sommigen er zelf van maken. Het is je eigen inzicht of gebrek aan inzicht hoe je met social media omgaat.
Overigens komen er wel meer dingen op fb terecht van het hondenforum, schijnt interessant te zijn als je van alles op de hoogte bent ook al gaat dat over de rug van een ander :roll:
Brindlecardi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan

Ongelezen bericht door Brindlecardi »

Gewoon geen vriendjes worden met mensen die je niet kent.
Snap dat algemeen niet zo dat HF en Facebook gedoe.

Sterkte Renee.
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

Loek schreef:
bouvierpoedel schreef:Komt natuurlijk dat je tegenwoordig alles moet delen en verbonden/betrokken zijn met elkaar op elk sociaal gebied ,zelfs als iemand zijn hond dood gaat moet je daar op zijn minst wel tranen van in je ogen krijgen en een kaarsje voor opsteken.
Ja en dan krijg je dat mensen voor hun beurt gaan spreken en met jouw verdriet of ellende op de loop gaan.Het word gewoon gejat als zijnde ik ben zo'n goed inlevend en lief mens.

.
Nee dat moet niet, dat is wat sommigen er zelf van maken. Het is je eigen inzicht of gebrek aan inzicht hoe je met social media omgaat.
Overigens komen er wel meer dingen op fb terecht van het hondenforum, schijnt interessant te zijn als je van alles op de hoogte bent ook al gaat dat over de rug van een ander :roll:
Dat zeg ik :hmmm:
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

Apple schreef:Gewoon geen vriendjes worden met mensen die je niet kent.

Sterkte Renee.
face book kan een prachtig medium zijn om contact te houden, helaas zijn er altijd mensen die iets neerzetten voor ze nadenken - en tja dan is het zo ongeveer gelijk wereld kundig :U:
draai het dan maar eens terug,
er word soms te lichtvaardig mee omgegaan, maar ik vind t zeker een leuk medium :wink:
Brindlecardi
Zeer actief

S@ndr@ schreef:
Apple schreef:Gewoon geen vriendjes worden met mensen die je niet kent.

Sterkte Renee.
face book kan een prachtig medium zijn om contact te houden, helaas zijn er altijd mensen die iets neerzetten voor ze nadenken - en tja dan is het zo ongeveer gelijk wereld kundig :U:
draai het dan maar eens terug,
er word soms te lichtvaardig mee omgegaan, maar ik vind t zeker een leuk medium :wink:
Oh ik ook hoor, maar niet voor HF zaken :wink: Daar is het HF al voor.
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

je hebt ook een HF facebook.
mensen moeten zelf bepalen waar ze t voor gebruiken, ik kwak er heel veel foto`s neer om mensen te vervelen :Q: , en ja daar zijn ook fora voor.
maar dat bepaalt een ieder voor zichzelf.
ze moeten alleen wel grenzen in de peiling houden, tussen mijn en dein, en dat mankeert er wel eens aan :19:
twinkeltje
moderator
Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan

Ongelezen bericht door twinkeltje »

Ga niet alles lezen ,maar wil je wel heel veel sterkte wensen
Afbeelding
Loek
Zeer actief

bouvierpoedel schreef:
Loek schreef:

.
Dat zeg ik :hmmm:
okay dan :mrgreen:
Brindlecardi
Zeer actief

S@ndr@ schreef:je hebt ook een HF facebook.
mensen moeten zelf bepalen waar ze t voor gebruiken, ik kwak er heel veel foto`s neer om mensen te vervelen :Q: , en ja daar zijn ook fora voor.
maar dat bepaalt een ieder voor zichzelf.
ze moeten alleen wel grenzen in de peiling houden, tussen mijn en dein, en dat mankeert er wel eens aan :19:
Natuurlijk, iedereen moet het zelf weten, maar dit soort dingen zijn dan wel niet zo heel gek. ( dat er info van het HF, op facebook wordt gezet etc )
(ondanks dat ik het ook hoe dan ook niet zo netjes vind)
Ik geloof wel dat het 'lesje' wel geleerd is inmiddels, en enige recidive is uitgesloten :mrgreen:
Muk

Ongelezen bericht door Muk »

Loek schreef: Overigens komen er wel meer dingen op fb terecht van het hondenforum, schijnt interessant te zijn als je van alles op de hoogte bent ook al gaat dat over de rug van een ander :roll:
Ik heb dan wel feestboek, maar dit is mij nog nooit opgevallen.
Browny
Zeer actief
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door Browny »

Ik heb het nog nergens anders gelezen dus wil je heel veel sterkte wensen renee twee maatjes in zo een korte tijd verliezen is bizar heftig :roos:

Wat betreft het leed denken te hebben om andermans leed wat je tegenwoordig vaak leest, vind ik persoonlijk heel apart en vaak heb ik daar eerlijk gezegd twijfels bij, waarom je andermans leed op social media moet delen met je eigen familie en vrienden. Als ik een dergelijk bericht op mijn fb zet dan weet ik namelijk dat mijn fam en vrienden mij en de betrokkene sterkte zullen wensen.. maar waarom mij? Niemand heeft zoveel leed als de personen die dit overkomt, dan heb ik toch geen ooh wat lief van je, kusje, knuffel, bloemetje nodig omdat ik zo dapper ben om voor telegraaf te spelen :schrik:
Afbeelding
Loek
Zeer actief

Muk schreef:
Loek schreef: Overigens komen er wel meer dingen op fb terecht van het hondenforum, schijnt interessant te zijn als je van alles op de hoogte bent ook al gaat dat over de rug van een ander :roll:
Dat iets jou niet opvalt wil niet zeggen dat het niet bestaat :wink: hooguit kan het iets zeggen over jouw opmerkingsgave of gebrek aan :mrgreen:
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Loek schreef:
Muk schreef:
Dat iets jou niet opvalt wil niet zeggen dat het niet bestaat :wink: hooguit kan het iets zeggen over jouw opmerkingsgave of gebrek aan :mrgreen:
Dat hoeft natuurlijk niet. Mijn facebook is afgeschermd van alles buiten mijn directe privéleven.
Dan zie je dat soort dingen dus niet, tenzij het om jezelf gaat en je er op gewezen zou worden...
Muk

Ongelezen bericht door Muk »

Loek schreef:
Muk schreef:
Ik zeg nergens dat het niet bestaat, alleen dat het mij nog niet opgevallen is. :wink:
Dat jij er weer een mooie conclusie uittrekt zegt weer alles over jou A ddy. :ok: Dat je obsessiever met het hf bezig bent dan dat je ons hier laat geloven bijvoorbeeld. :mrgreen:
Hailfall
Zeer actief
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Hailfall »

Ik moet zeggen dat ik het dus op FB ook eerder las dan op het HF en best wel schrok, ben daarna op HF gaan lezen wat ik gemist had. Ik vind dat zoiets alleen van de persoon moet komen van diens hond is.

Als de hond ziek is en er geschreven wordt "duimen draaien voor die hond" of "een kaarsje brand voor die hond" dat kan ik begrijpen maar gelijk dat is gewoon niet leuk.
Afbeelding
Afbeelding
*Ellen*

Ongelezen bericht door *Ellen* »

Akelig gedoe allemaal. Dat heb je nou met die zogenaamde sociale media.
Wat ben ik toch blij dat ik nergens op zit, je hele hebben en houwen ligt te grabbel.
Angelique.

Ongelezen bericht door Angelique. »

*Ellen* schreef:Akelig gedoe allemaal. Dat heb je nou met die zogenaamde sociale media.
Wat ben ik toch blij dat ik nergens op zit, je hele hebben en houwen ligt te grabbel.
Dat ligt toch enkel en alleen aan jezelf, het is maar net wat je wel/niet deelt.
Als ik niet wil dat de hele wereld het weet deel ik het niet, isse simpel :wink:
Icecold81
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse herder

Ongelezen bericht door Icecold81 »

Is Jan dood?? Het zit jou ook allesbehalve mee :(
Afbeelding
Een hond heeft meer aan een boomstam dan aan een stamboom.
*Ellen*

Angelique. schreef:
*Ellen* schreef:Akelig gedoe allemaal. Dat heb je nou met die zogenaamde sociale media.
Dat ligt toch enkel en alleen aan jezelf, het is maar net wat je wel/niet deelt.
Als ik niet wil dat de hele wereld het weet deel ik het niet, isse simpel :wink:
Zo simpel ligt het blijkbaar niet, Renee had het ook nog niet verteld op Facebook en toch kwam het openbaar.
Terwijl ze het zelf had willen tiepen als ze eraan toe was.
Maar ja, iemand anders was haar voor. Ik zou er ook pis en pislink over zijn. Maar he, is dat niet een negatief bijverschijnsel van sociale media ?
sjaak-k
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising labrador, Toller & Labrador
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door sjaak-k »

moosje schreef:
Dee schreef:Ik vind dit topic ook niet netjes.
Het was gewoon een meelevend bericht, niks meer en niks minder. Het wordt allemaal ontzettend uit zn verband getrokken. :ugh:
Er zijn er een paar hier die er een sport van maken om mij zwart te maken, en niet alleen op t HF, ook daarbuiten, bij vrienden/kennissen...
Oh dus nu maakt Rene je zwart? Flikker toch een eind op! Zelden iemand met minder IQ gezien dan jij, godsamme wat ben jij dom. Om te kotsen, wat een misselijk makend mens, gat-ver-damme.

Dat je zelf geen leven hebt oke, maar stop in hemelsnaam eens met het interessant doen over dingen die je ergens anders gelezen hebt, zoals het voorbeeld in dit topic. Stoer en interessant hoor, dat al die mensen het via jou te weten komen! Ik vind het respectloos en misselijkmakend, maar je hebt het vast goed bedoeld, vast.
Afbeelding
kooi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeense straatmadelief
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door kooi »

sjaak-k schreef:
moosje schreef:
Dee schreef:Ik vind dit topic ook niet netjes.
Het was gewoon een meelevend bericht, niks meer en niks minder. Het wordt allemaal ontzettend uit zn verband getrokken. :ugh:
Er zijn er een paar hier die er een sport van maken om mij zwart te maken, en niet alleen op t HF, ook daarbuiten, bij vrienden/kennissen...
Oh dus nu maakt Rene je zwart? Flikker toch een eind op! Zelden iemand met minder IQ gezien dan jij, godsamme wat ben jij dom. Om te kotsen, wat een misselijk makend mens, gat-ver-damme.

Dat je zelf geen leven hebt oke, maar stop in hemelsnaam eens met het interessant doen over dingen die je ergens anders gelezen hebt, zoals het voorbeeld in dit topic. Stoer en interessant hoor, dat al die mensen het via jou te weten komen! Ik vind het respectloos en misselijkmakend, maar je hebt het vast goed bedoeld, vast.
Tjonge, jonge....
moet dat nou zo?
Over respectloos gesproken zeg. :ugh:
sjaak-k
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising labrador, Toller & Labrador

Ongelezen bericht door sjaak-k »

Ja, dat moet. En nee, geen excuses want het was een weloverwogen bericht.

Ik kan hier flink boos om worden, dus volgens mij heb ik me behoorlijk ingehouden. Ik denk trouwens niet dat Moosje respectvol behandeld moet worden als je het over de actie van haar hebt ;)
Afbeelding
*Ellen*

Ik ken Moosje niet, ik ben dus neutraal naar de persoon, maar hoe zij nu afgemaakt wordt is te erg hoor.
Potverdomme, mensen die op alle sociale media actief zijn weten misschien niet eens meer wat ze waar gelezen hebben. Dat kan toch ?
Moet ze daarom op de brandstapel ?
Bizar.
Hilde
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies

Ongelezen bericht door Hilde »

Sanne!! schreef:Reageerde ook puur uit reactie ik schrok me rot.
Ook al weet ik dat je de reagerende mensen niks kwalijk neemt ik welke toch even kwijt dat het bij mij ook een schok reactie was.
Hier hetzelfde..
Afbeelding
Ariane
Erelid
Mijn ras(sen): Teckel
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Ariane »

Misschien erover ophouden?
Het is allemaal al kut genoeg :(
Ariane, Bibi, Nikita*, Barney* en Prins*.

Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
*Ellen*

Ariane schreef:Misschien erover ophouden?
Het is allemaal al kut genoeg :(
Zeg jij nou maar niks, het wordt er vaak niet beter op.
asani
Zeer actief

Ongelezen bericht door asani »

Ik kan begrijpen dat Renee het niet leuk vond het bericht van Moos te lezen.
Maar dat iedereen zich daar nou ook weer mee moet bemoeien en haar helemaal afbranden zoals in voorgaand bericht vind ik echt heel erg overdreven en respectloos.
We zijn allemaal volwassen mensen en we hebben de mond vol over respect en meedeleven maar als ik bepaalde meningen hier lees :hmmm:

Groetjes Rian,Ijuba,Fynn en Asani
~Suzanne~
Zeer actief

Ongelezen bericht door ~Suzanne~ »

Pas op:
mensen kunnen WEL overal nog op reageren en ook dan dus rare dingen vragen waar je niet op zit te wachten.

"hoe is het afgelopen met die ruzie van laatst"? ;-) bijvoorbeeld.
Waarop meteen TOCH iedereen weet dat je ruzie had.

Blijf je eigen tijdlijn dus goed volgen aan reakties.

Voordeel: reakties (en berichten) kun je weghalen maar soms "net te laat" ;-(

Suzanne
Heavy schreef:
_Inge_ schreef:
Heavy schreef:[quote="_IngeJe kan wel ervoor zorgen dat mensen niets op je wall kunnen schrijven.
Op de tijdlijn bedoel je? maar moet je dan elke persoon blokeren ?Of kan je met 1 knop ervoor zorgen dat er niemand meer op je tijdlijn kan schrijven?
Ja naar accountinstellingen, dan zie je links een rijtje staan en kies je tijdlijn en taggen.
Dan staat er bovenaan Wie kan inhoud aan mijn tijdlijn toevoegen?.. Staat waarschijnlijk vrienden en dat pas je dan aan naar alleen ik.
gevonden....... :ok:[/quote]
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”