Eefje83 schreef:ja echt he hoe bedenken ze het,meeleven met,vreselijk toch dat we dat doen.(Suzanne??)
Het stond openbaar hier en ik heb er ook iets over gezegd,goed en lief bedoeld,niet om aandacht te trekken of wat ook,beetje jammer dat het zo opgevat word......
Maar ook hier mijn welgemeende excuses,ik wist niet dat je het zo op zou vatten.
Nee, meeleven is prima.. maar je wacht dan toch tot iemand zelf zoiets bekend maakt?
Het is niet dat als dingen HIER vermeld worden je ze meteen op je eigen FB moet knallen? Ik zal echt wereldvreemd zijn maar dat zijn toch dingen die je aan de baasjes overlaat? Een beetje terughoudendheid past dan best.
Vind dat toch een manko van forums/fb.... mensen menen alles maar overal heen door te moeten zetten ook al gaat het om persoonlijke zaken. Van het ene forum naar het andere, van FB naar hier en omgekeerd. Het is toch bizar dat mensen niet meer doorhebben "dat je dat toch niet doet'!!!
Het is niet dat als iemand iets in een bepaalde groep / setting bekend maakt je daarmee aan de haal kunt gaan en het elders vertellen hoor, dat is echt een moderne misvatting!
Het argument "want het staat op internet" ... ja, so what???
Suzanne