Nanna schreef:
Dat is wat mij betreft het punt niet eens. Het feit dát er gebeld wordt zou mij al het schaamrood naar de kaken doen stijgen.
Ik kom bij zo'n fokker om van mijn pup te genieten en niet om tekst en uitleg te geven over idioten op een forumpje.
Dat de fokker die nonsens die telefonisch uitgekraamd wordt niet gelooft doet voor mij niet eens ter zake.
Ik-wens-het-niet.
waarom zou ik me moeten schamen om de idiote acties van andere mensen?
daar heb je een dagtaak aan lijkt me en niet alleen als het hondjes en fokkers betreft.
als ik mijn huiswerk doe als pupkoper en bewust een fokker kies die fokt op een manier waar ik achter sta en diezelfde fokker accepteert mij als pupkoper dan verwacht ik van die fokker dat ie zijn huiswerk ook doet en weet aan wie hij zijn puppen verkoopt.
dat houdt in dat ik er van uitga dat deze fokker geen geloof hecht aan achterklap en anoniem gezwartmaak, net zo min als ik dat zou doen wanneer het omgekeerd was.
en dat je het gebemoei niet wenst lijkt me normaal, denk niet dat iemand dit wenst eerlijk gezegd, alleen heb je weinig invloed op de acties van anderen.