Nee ik heb het nooit geweten, dat bedoel ik met mijn onderste zinMarion. schreef:Maar jij weet dus wel wie het is geweest? Niet dat ik dat wil weten hoor, maar als het mij zou gebeuren (en ik weet wie het is) dan zou ik flink in gesprek gaan met die persoon. Ik zou daar niet het hele HF op aankijken. Afhankelijk met het gesprek met "die persoon" zou ik me in de toekomst wel/niet uitlaten over mijn honden op het HF. Gewoon, omdat "die persoon" daar ook nog is.Fafo schreef:Ben het helemaal met je eens. Uit eigen ervaring kan ik vertellen dat het een enorm rare ervaring is als je opgebeld wordt met de mededeling dat iemand van het HF heeft gezegd dat jij niet de juiste persoon bent voor die hond.
...knip...
Oh en degene die dat toentertijd heeft geflikt, is nooit zo stoer geweest om het eerlijk aan mij te vertellen. Walgelijk.
Maar als je niet weet wie die telefoontjes pleegt, dan komt het dus gewoon neer op verzwijgen. En ik vind het diep triest dat het dus op het leukste HF zo ver moet komen. Kunnen we straks alleen nog maar over smegma-lullen en tonijnsalade lullen

Gelukkig heeft het verder niets beïnvloed.
En tja, je kunt inderdaad sommige informatie over je HONDEN niet op het HONDENforum kwijt. Dus ik plaats wat leuke filmpjes en foto's en dat vind ik genoeg.
Al moet ik wel zeggen dat het HF ook een hele grote steun kan zijn in bijvoorbeeld het medische gedeelte. Daar zou ik dan wel een topic openen. Al moet je goed oppassen hoe je iets neer zet.