Zo'n beetje het tegengestelde van jouw aankomende pupMit schreef:Wat leuk! Geniet ervan zondag!
Maar we gaan voorlopig alleen kijken hoor, heb nog geen beslissing genomen.
Moderator: moderatorteam
Zo'n beetje het tegengestelde van jouw aankomende pupMit schreef:Wat leuk! Geniet ervan zondag!

Waarom dan niet haha! Ik heb er al 2 maar anders had ik het ook wel geweten!!nomo schreef:Wauwen ze mogen over 4 weken weg, ik wil er graag een hondje bij, tijd zou perfect uitkomen... maar het kan nu niet. Echt niet! Hmmm... dit maar blijven herhalen, kan niet kan niet kan echt niet!
Maak je veel foto's zondag? Ben er helemaal voor gevallen
dat denk ik ookLongFields schreef:Als je van dit type honden houdt, kan ik me heel goed voorstellen dat je helemaal voor de aanblik van deze pups gevallen bent.
Ben benieuwd of je helemaal voor de bijl gaat als je zondag gaat kijken. Ik denk zomaar van wel.

Dat onderonsje heb ik even gemist danSanne!! schreef:Nou ik sprak Isa van de week nog.
Ze vroeg me nog wanneer haar baasje eindelijk een pup nam....
Oh ja en Dora vond dat ook wel prima.
vast wel toch? hoe meer zielen...Belle schreef:Ik dacht, ik zet ze gewoon op het hondenforum, dan krijg ik vanzelf wel allerlei kritische reacties die mij weer met beide benen op de grond zetten, maar nee hoor, bijna allemaal positieve reacties
![]()
Nee hoor, allemaal bedankt voor jullie leuke reacties.
Vooralsnog gaan we echt alleen maar kijkenMaar ik moet wel zeggen, ze spraken me meteen aan. Ook de timing komt wel goed uit, tegen de tijd dat ze het nest mogen verlaten begint ongeveer mijn vakantie. Mijn enige twijfelpunt is eigenlijk nog of ik Isa en Dora er een plezier mee doe.
Haha ja! Maar verschil mag er wezen, ik zou ook geen 2 kleine hondjes willen hoor (ja, met nog een grotere ernaast).Belle schreef:Zo'n beetje het tegengestelde van jouw aankomende pupMit schreef:Wat leuk! Geniet ervan zondag!![]()
Maar we gaan voorlopig alleen kijken hoor, heb nog geen beslissing genomen.
Dat hangt er natuurlijk vanaf. Hoe zit het genetisch?Belle schreef:Ik dacht, ik zet ze gewoon op het hondenforum, dan krijg ik vanzelf wel allerlei kritische reacties die mij weer met beide benen op de grond zetten, maar nee hoor, bijna allemaal positieve reacties
![]()
Wat voor pup krijg jij?wilma23 schreef:oooh ze zijn geweldig!!! ik krijg mijn pup eind juli maar oef deze zijn wel heel erg leuk.
een engelse mastiff. Van seaside mastiffs. Ik weet niet of ik de Fokker mag plaatsen maar dan verwijderen ze het vast welBelle schreef:Wat voor pup krijg jij?wilma23 schreef:oooh ze zijn geweldig!!! ik krijg mijn pup eind juli maar oef deze zijn wel heel erg leuk.
Oh, ook prachtige hondenwilma23 schreef:een engelse mastiff. Van seaside mastiffs. Ik weet niet of ik de Fokker mag plaatsen maar dan verwijderen ze het vast welBelle schreef:Wat voor pup krijg jij?wilma23 schreef:oooh ze zijn geweldig!!! ik krijg mijn pup eind juli maar oef deze zijn wel heel erg leuk.
Als ik er een neem (als hè), woon je dicht genoeg in de buurt om af en toe te komen puppyknuffelen.samantha! schreef:Ik MOEST gewoon nog een keer kijken, ik vind ze zo geweldig![]()
Doet me denken aan mijn lieve Max, ooit wil ik ook echt nog eens zo'n lieve grote beer
Wil je daar wel heeeeeeeeeeeeel veel foto's van plaatsen.wilma23 schreef:een engelse mastiff. Van seaside mastiffs. Ik weet niet of ik de Fokker mag plaatsen maar dan verwijderen ze het vast welBelle schreef:Wat voor pup krijg jij?wilma23 schreef:oooh ze zijn geweldig!!! ik krijg mijn pup eind juli maar oef deze zijn wel heel erg leuk.
haha ja natuurlijk. Ik weet zeker dat hij prachtig word ze fokt zulke mooie honden ben zo blij dat we daar een pup weg mogen.Muk schreef:Wil je daar wel heeeeeeeeeeeeel veel foto's van plaatsen.wilma23 schreef:een engelse mastiff. Van seaside mastiffs. Ik weet niet of ik de Fokker mag plaatsen maar dan verwijderen ze het vast welBelle schreef:Wat voor pup krijg jij?wilma23 schreef:oooh ze zijn geweldig!!! ik krijg mijn pup eind juli maar oef deze zijn wel heel erg leuk.
Ooit komt er hier ook nog een Mastiff, heerlijke honden zijn dat.
Leuk, ben benieuwd!wilma23 schreef:haha ja natuurlijk. Ik weet zeker dat hij prachtig word ze fokt zulke mooie honden ben zo blij dat we daar een pup weg mogen.Muk schreef: Wil je daar wel heeeeeeeeeeeeel veel foto's van plaatsen.
Ooit komt er hier ook nog een Mastiff, heerlijke honden zijn dat.
Het word een brindle reu.