Renbaandag......................~Suzanne~ schreef:De wat?Hilly45 schreef:Als je je opgeeft, dan schat je toch in dat je hond dit kan en zo niet, dan sla je die hindernis over. Ik denk dat honden niet ongetraind zijn, de meesten hebben al op allerlei manieren hun conditie en spiermassa opgebouwd. Verder is het gezond nadenken en afstemmen.~Suzanne~ schreef:Er zit nogal een verschil in om ze in een gouden kooi te houden en dit soort dingen ongetraind.gyanty schreef:
En tja we kunnen honden natuurlijk ook in gouden kooitje houden. Of ze daar gelukkig van worden Suzanne? Bij een leuk en actief leven hoort natuurlijk wel een risico op blessures en hoe braaf een hond ook is, ja dat zit erin met dergelijke activiteiten. Maar om daarom de pret hiervan niet in te zien. Het is daarentegen ook gewoon gezond enzoen goed voor de baas hond relatie
Echt, ik snap 't niet, echt niet. Dat is toch helemaal niet gezond om onvoorbereid als mens of als hond dit te gaan doen?
Maar dat hoeft dan ook niet gelukkig. Voor diegene die meedoet: ik hoop op een veilig en ongevalvrij evenement!
Suzanne
Ben je ook zo miespelig t.a.v. de hondenrendag?
Geen idee, nooit van gehoord.
Suzanne
Keihard achter een dingetje aanrennen op een renbaan......