Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
HaddockandFriends schreef:Gedeeltes los, dus ook gedeeltes vast? Dan haak ik af, dat is met een groep en mijn honden haast niet te doen haha
edit: Vast lopen dan he.
Er staat op de kaart Honden toegestaan soms aangelijnd.
Als je zelf een leuk gebiedje kent waar ze wel overal los kunnen kun je het laten weten.
Ik denk dat je ook een stuk kunt lopen en dan bij een water ofzo blijven lopen rondom dat ze wel hele tijd los kunnen, Als je het hele stuk loopt is het 15,5 km. Maar ik ben er dus nooit geweest, Van mij mag alles los. Maar ik weet niet hoe het daar geregeld is
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..
Ik weet wel wat plekjes maar pin je sowieso niet op mij vast hoor met mijn gezondheid
Maar zoals ik al lees zijn het niet te grote stukken vast, dan zou ik ze lekker los laten haha
@ Larep; Ik ga ook niet een stuk rijden om de hond vervolgens aangelijnd uit te laten. Denk dat voor iedereen los het leukst is. Misschien ff opzoek naar leuke gebieden...
Gaat dit nog over Lage Vuursche?
Als je afspreekt bij het theehuis kun je gewoon losloopwandelingen doen hoor. Wij doen daar regelmatig een wandeling van een uur, daarna een lunch en dan bij zin nog een uur. Gewoon losloop (alleen het eerste begin van route geel even aanlijnen omdat je vlak langs een weg komt, daarna niet meer).
Wij lieten daar Q altijd los.
Mit schreef:Gaat dit nog over Lage Vuursche?
Als je afspreekt bij het theehuis kun je gewoon losloopwandelingen doen hoor. Wij doen daar regelmatig een wandeling van een uur, daarna een lunch en dan bij zin nog een uur. Gewoon losloop (alleen het eerste begin van route geel even aanlijnen omdat je vlak langs een weg komt, daarna niet meer).
Wij lieten daar Q altijd los.
Dank je ik ben er nooit geweest dus weet het niet. Maar het gaat idd over dat gebiedje
Ik woon in utrecht dus als ik niet hoef te werken wil ik ook wel mee met mn mini.
Eventueel kan ik mensen meenemen vanaf utrecht centraal of station utrecht lunetten
wenmart20 schreef:Ik woon in utrecht dus als ik niet hoef te werken wil ik ook wel mee met mn mini.
Eventueel kan ik mensen meenemen vanaf utrecht centraal of station utrecht lunetten
Als dat zou kunnen vanaf Utrecht Centraal is denk makkelijker hou ik me iig aanbevolen.
Ik wil heel even weer iets beter weer afwachten zodra dat komt kunnen we een datum plannen.
En dan zien we wel wie er mee willen etc
Ik hou het even in de gaten, wat de datum word enzo, want mn vriend moet vrij zijn (dan kan die met Rox op pad).
Als het allemaal uitkomt kom ik ook met mijn kleine opdonder! Leuk! Vanwege zn grote zus ziet en speelt ie niet zo veel meer met andere "kleine"hondjes..
Het is voor mij ongeveer een uurtje rijden, dus prima te doen. Zou dan ook mensen vanuit Noord Holland kunnen oppikken/meenemen (woon zelf bij Hoorn)
Als het uitkomt qua datum dan willen Bella en ik ook graag mee. Bella wordt heel blij van andere kleine hondjes Lage Vuursche is voor mij prima te doen.
Ok om alvast een beetje te kijken wat voor de meesten het meeste schikt willen jullie liever een weekend dag of liever doordeweeks?
Voor mij vallen altijd de Zondagen en de Vrijdagen sowieso af op Maandag,Dinsdag of zaterdag kan ik bijna altijd M.U.V A.S Zaterdag.
Laatst gewijzigd door Chihuahua-paws op 13 mei 2013 13:15, 1 keer totaal gewijzigd.
toots schreef:Ok om alvast een beetje te kijken wat voor de meesten het meeste schikt willen jullie liever een weekend dag of liever doordeweeks?
Voor mij valleen altijd de Zondagen en de Vrijdagen sowieso af op Maandag,Dinsdag of zaterdag kan ik bijna altijd M.U.V A.S Zaterdag.
Voor mij valt de dinsdag sowieso af. Ik moet bijna altijd de hele week werken en kan op zich wel vrij vragen, maar niet op dinsdag als het kan.
Ik ben wel om de vrijdag vrij (dit kan ik als het nodig is ruilen)
In de weekenden kan ik meestal wel.
Het maakt mij voorlopig nog niet zoveel uit.. Ik moet (zoals ik al aangaf ) alleen ff afwachten wat de datum word, of mijn vriend vrij is.. ivm Rox.. Maar meestal is daar hier wel een mauw aan te passen! Dus ik wacht het gewoon af!
Volgend weekend ga ik dan even na denken over een datum en even dan de weersverwachting bekijken want deze hele week wordt bagger. En dan zal ik een paar data neer zetten ok
Volgend weekend ga ik dan even na denken over een datum en even dan de weersverwachting bekijken want deze hele week wordt bagger. En dan zal ik een paar data neer zetten ok
Nou As week blijft bagger dus ik ga pas volgend weekend naar een datum kijken want Toots doet niet graag in de regen lopen en omdat het toch een stukje reizen is wacht ik zelf ook graag op beter weer. Ik zal een aantal dagen neer zetten dat ik dan kan en de dag dat de meeste mensen zouden kunnen gaat het worden.
Maar wel erg leuk dat jullie allemaal graag mee willen als jullie kunnen
Bruce-Roxy schreef:Ik hou het even in de gaten, wat de datum word enzo, want mn vriend moet vrij zijn (dan kan die met Rox op pad).
Als het allemaal uitkomt kom ik ook met mijn kleine opdonder! Leuk! Vanwege zn grote zus ziet en speelt ie niet zo veel meer met andere "kleine"hondjes..
Het is voor mij ongeveer een uurtje rijden, dus prima te doen. Zou dan ook mensen vanuit Noord Holland kunnen oppikken/meenemen (woon zelf bij Hoorn)
lijkt mij wel leuk om een een keer mee te gaan met 3 wawa,s
en als jou aanbod dan nog geld zou dat super zijn
Ik kan ook eigenlijk meestal alleen int weekend. Door de weeks werk ik en dan loop ik al met een hele groep honden haha. Dus weekend komt beter uit.
Ben vaak ook het weekend in nijmegen.
Zoals het er nu uit ziet wordt het volgend weekend erg mooi.
Ik ga dan sowieso met Toots lekker weg en als er meer gegadigden zijn voor zaterdag 1 juni dan gaan we dan wordt dat de datum en dan pas ik de titel aan.
toots schreef:Zoals het er nu uit ziet wordt het volgend weekend erg mooi.
Ik ga dan sowieso met Toots lekker weg en als er meer gegadigden zijn voor zaterdag 1 juni dan gaan we dan wordt dat de datum en dan pas ik de titel aan.
Ja eindelijk beter weer
Volgens mij kan ik 1 juni, moet nog even aan wederhelft vragen of hij iets gepland heeft maar volgens mij niet.