Marie-Josée schreef:malinois schreef:dankzij anderen wordt dit dan zo lekker verpest en heb ik weer een speurveld minder... scheitziek wordt ik ervan.
En dit mag wel? "Enge hedders ' is een plagerige opmerking die ik juist van de herdermensen hier heb geleerd, niet mijn uitvinding. Dat heeft niets te maken met in het belachelijke trekken. Waar ik me al meteen aan stoorde was dat jij vindt dat het mijn eigen schuld is dat mijn honden zo ziek waren

en dat je daardoor ook nog eens speurveldjes kwijtraakt. Hoe egoïstisch kun je zijn.
Wat ik steeds weer vreemd vind is dat anderen altijd op de man mogen spelen maar dat je nooit iets terug schijnt te mogen zeggen, dat wordt je dan eeuwig nagedragen. Zelfs een goedbedoelde waarschuwing wordt uit zijn verband getrokken en verdraaid.
Maar gelukkig zullen we elkaar in het echt nooit tegenkomen en trek ik verder mijn eigen plan wel. Hopelijk zijn er mensen die mijn waarschuwing serieus nemen en daar ging het maar om.
Ik heb het niet over 'enge hedders'...dat fenomeen ken ik allang, waarvoor moet überhaupt het ras er in dit geval bijgehaald worden? Wat heeft dat er in vredesnaam mee te maken? Misschien speur ik wel met de airdaleterrier van een clubgenoot weet jij veel.
Ik zei:
Hoe je t omschrijft lees ik t nog steeds als er maaiveld. Dat wordt ook vrij gehouden van onkruid en blijf ik dus ook bij mn opmerking. Maar goed... dat is dan t risico wat erbij hoort. Boeren zijn daar alles behalve blij mee overigens...
Daarop antwoord jij weer met blijf je het lekker toch op jouw manier lezen... tja dan is het mijn probleem toch ook niet dat je honden ziek worden... dat is dan mijn idee inderdaad... ik leg het uit en dat dit het risico is als je dan op zo'n veld stapt. Ik sta toch niet te gillen van het lachen dat ze er ziek van zijn? Heb je me dat zien schrijven? Wel vind ik het inderdaad schijtvervelend dat WIJ (niet alleen ik want dit probleem speelt in heel NL) per week ongeveer speurvelden verliezen. En dat is dus het gevolg van mensen die hun honden ongevraagd in (maai)velden laten lopen. En ja ook hier mensen van het forum hoor...
Die hebben het zelf geschreven.
Geen idee of we elkaar ooit tegen zullen komen, (ik zal je waarschijnlijk niet herkennen ligt niet aan jou hoor, maar zelfs vrienden en kennissen moeten bijna over mee heen lopen omdat ik ze anders niet zie)

Maar wat dat er dan ook weer mee te maken heeft

het zal allemaal wel.