Waarschijnlijk wilde ze echt niet mee

Moderator: moderatorteam
Was niet echt een kwestie van willen volgens mijAnja schreef:Ach...Asta in het zwart.
Ja, ze geeft die inbraak gepland om als excuus te kunnen gebruiken om toch niet mee te gaan.Anja schreef:Ach...Asta in het zwart.
Nou sorry dan. Ik kan vrij goed dubbel lezen . Maar dit stond er nogal lullig.Anja schreef:Nou zeg... zo bedoel ik het helemaal niet.
Ik vind het nogal een rare opmerking.Anja schreef:Over jou reactie heb ik het ook niet. Ik snap heus wel dat die inbraak er niets mee te maken heeft, maar wel dat ze graag wil en niet kan. Dievan Moosje stoort me meer.
Maar goed...zegt meer over haar als over mij
Nou ja..in principe bedoelden Moos en ik hetzelfde.Anja schreef:Over jou reactie heb ik het ook niet. Ik snap heus wel dat die inbraak er niets mee te maken heeft, maar wel dat ze graag wil en niet kan. Dievan Moosje stoort me meer.
Maar goed...zegt meer over haar als over mij
Absoluut, zowel voor Jeannette als tussenschakel als ook voor DWT die deze 2 weken vrij heeft gehouden voor de HF-deelnemers en in hun bedrijfsvoering ongetwijfeld gerekend hebben op een minimaal aantal deelnemers.verkadej schreef:Alle respect voor degene die het organiseert, das nu niet echt makkelijk en ik hoop echt dat het lukt.
Oeps, dacht dat er nog een rekening zou komen.Jeannettebo schreef:Voor degene die het nog niet hebben gedaan, eind van de maand moet de volledige betaling binnen zijn.
Ik heb 1 grote totaal rekening.. Wil wel een deel rekening voor je makenElly* schreef:Oeps, dacht dat er nog een rekening zou komen.Jeannettebo schreef:Voor degene die het nog niet hebben gedaan, eind van de maand moet de volledige betaling binnen zijn.Zal even de betalingsgegevens opzoeken.
Dat hoeft niet hoor, moet alleen even opzoeken hoeveel en waar naar toe. Zal ik vanavond in orde maken.Jeannettebo schreef:Ik heb 1 grote totaal rekening.. Wil wel een deel rekening voor je makenElly* schreef:Oeps, dacht dat er nog een rekening zou komen.Jeannettebo schreef:Voor degene die het nog niet hebben gedaan, eind van de maand moet de volledige betaling binnen zijn.Zal even de betalingsgegevens opzoeken.
Ik weet ook niet om wat voor fysieke belasting het gaat.Rami schreef:Wat lijkt me dit enorm leuk. Ik zou zo meegaan. Enorm balen dat ik dit soort dingen waarschijnlijk fysiek niet trek.
Zie boven je.Judith-Diesel schreef:Ik weet ook niet om wat voor fysieke belasting het gaat.Rami schreef:Wat lijkt me dit enorm leuk. Ik zou zo meegaan. Enorm balen dat ik dit soort dingen waarschijnlijk fysiek niet trek.
Ik ben ook geen sporter die 30km op een dag kan lopen.
Natuurlijk kan dat ! Ik pb je evenRami schreef:Bedankt voor je info Jeannette.
Ik overweeg het serieus. Het zou dan gaan om mij met Sammie. Moet dan wel nog oppas zoeken voor Silka en ik heb geen idee hoe ik het met vervoer moet regelen. Rijd zelf geen auto.
Kan ik jou nog een pb sturen voor wat extra info?