Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Vermist in omgeving ijmuiden/haarlem Beauty
Moderator: moderatorteam
- noekie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): american bulldog,
Xfila/stabij/lab/? - Aantal honden: 2
- Contacteer:
Vermist in omgeving ijmuiden/haarlem Beauty
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... hoto_reply
Is pas sinds 4 mei in nederland.
Ze is weggelopen in haarlem; maar word gezien in Beeckesteijn Velsen-zuid en in IJmuiden bij het stadhuis en AH.
Ze is doodsbang en in paniek.
Is pas sinds 4 mei in nederland.
Ze is weggelopen in haarlem; maar word gezien in Beeckesteijn Velsen-zuid en in IJmuiden bij het stadhuis en AH.
Ze is doodsbang en in paniek.
scooby 06-07-1995/31-08-2007
andor 12-04-2001/10-09-2009
andor 12-04-2001/10-09-2009
- Maylala
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kamikaze-terriërs
- Aantal honden: 2
Re: Vermist in omgeving ijmuiden/haarlem Beauty
Arm beest. Hopelijk is ze snel terecht.
Maar wel echt kut dat het weer de zóveelste buitenlander is die niet goed vastgehouden wordt die eerste tijd in Nederland. Kan er echt pissig van worden onderhand.
Maar wel echt kut dat het weer de zóveelste buitenlander is die niet goed vastgehouden wordt die eerste tijd in Nederland. Kan er echt pissig van worden onderhand.
-
- Zeer actief
Nou inderdaad. Snap echt niet dat dat zo vaak gebeurd.Maylala schreef:Arm beest. Hopelijk is ze snel terecht.
Doodsbang en in paniek, bah echt sneu.

-
- Zeer actief
Nou ja, Kiwi was de eerste dagen ook wel bang voor alles en iedereen. Maar dat is nu toch voor het grootse deel gewoon een leuk open sociaal hondje.Nanna schreef:Ik snap al niet dat er doodsbange buitenlanders hier naar toe gehaald worden.
Wie doe je nou een plezier met zo'n schijtbak? Die hond zelf in de eerste plaats al niet.
Ik heb niks tegen buitenlanders nemen hoor (heb er zelf twee) maar laat dan alleen de leuke sociale honden overkomen.
Het is voor die honden sowieso niet niks wat ze allemaal mee maken. In een buitenlands asiel, met het vliegtuig, in Nederland bij wildvreemde mensen.
- Maylala
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kamikaze-terriërs
Inderdaad. Als je mij zonder overleg met een wildvreemde in het vliegtuig zet en in een vreemd land met me aan de wandel gaat raak ik ook in paniek. Wil niet zeggen dat ik geen open en sociaal karakter heb en niet reuze flexibel ben na een kleine wenperiode.Sanner schreef:Nou ja, Kiwi was de eerste dagen ook wel bang voor alles en iedereen. Maar dat is nu toch voor het grootse deel gewoon een leuk open sociaal hondje.Nanna schreef:Ik snap al niet dat er doodsbange buitenlanders hier naar toe gehaald worden.
Wie doe je nou een plezier met zo'n schijtbak? Die hond zelf in de eerste plaats al niet.
Ik heb niks tegen buitenlanders nemen hoor (heb er zelf twee) maar laat dan alleen de leuke sociale honden overkomen.
Het is voor die honden sowieso niet niks wat ze allemaal mee maken. In een buitenlands asiel, met het vliegtuig, in Nederland bij wildvreemde mensen.

-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
- Contacteer:

Eigenlijk zou voor alle volwassen honden zo'n Ruffwear Harnass verplicht gesteld moeten worden, totdat ze een x-aantal dagen/weken in NL zijn..
Daar kunnen ze toch niet uit ontsnappen, dacht ik?
- semmyboy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): De duitse herdershond!
Ik woon in castricium (vlak bij ijmuiden) wie weet is ie deze kant op gelopen, ik hou een oogje in het zeil