Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Iig mevrouw R. van Veen-Keur (zegt mij niets) die keurt sowieso die dag en dan zou er nog een xtra keurmeester komen maar hij wist even niet meer de naam
Iig mevrouw R. van Veen-Keur (zegt mij niets) die keurt sowieso die dag en dan zou er nog een xtra keurmeester komen maar hij wist even niet meer de naam
Csiva mag de 9e ook de ring in in de funklasse. Ik zal mn fototoestel meenemen, kan ik hem eens op de foto zetten!
Oh leuk. Ben ook erg benieuwd naar haar vind haar zo leuk
Dank je
Ik vind het zo leuk dat de rasvereniging zo'n funklasse heeft. Csiva lijkt niet voldoende op een echte Pumi hoor, maar gewoon een keer een rapportje krijgen vind ik wel heel leuk
Leuk en ik denk ik ga er ook naar toe kan ik Sjon en Csiva eens zien, maar het is echt helemaal aan de andere kant van Nederland voor me en dat is me te ver , helaas
M@rijke schreef:Wat leuk
Het is ook wel een mooie kangal
Dank je wel, dat vind ik ook alleen zijn wij pas net met het ras echt in aanraking gekomen en niet echt vergelijkingsmateriaal gehad dus dan is het wel leuk als je van een kenner hoort dat het zeker een mooie hond is
Csiva mag de 9e ook de ring in in de funklasse. Ik zal mn fototoestel meenemen, kan ik hem eens op de foto zetten!
Oh leuk. Ben ook erg benieuwd naar haar vind haar zo leuk
Dank je
Ik vind het zo leuk dat de rasvereniging zo'n funklasse heeft. Csiva lijkt niet voldoende op een echte Pumi hoor, maar gewoon een keer een rapportje krijgen vind ik wel heel leuk
Ja, dat is ook zeker erg leuk, ik vind haar iig schitterend ben ook heel erg benieuwd naar de andere rassen die er komen.
billy schreef:Leuk en ik denk ik ga er ook naar toe kan ik Sjon en Csiva eens zien, maar het is echt helemaal aan de andere kant van Nederland voor me en dat is me te ver , helaas
Oh weet je of er nog meer anatolen worden aangekeurd? Misschien dat ik Djarro nog een keer inschrijf voor de clubmatch. Het is altijd leuk als er meer meedoen of zijn. De afgelopen 3 jaar was het erg mager, vorig jaar geen één volgens mij, best jammer. Wij hebben zelf nu 3 keer meegedaan en Djarro is 2 keer beste van het ras geworden. De eerste keer waren we met heel veel, 15 ofzo, de tweede keer met 4 en de derde keer met 5. Zou toch leuk zijn als de opkomst weer wat meer wordt. Maar ik hoorde toen al van dhr. Vink dat er zowel in nederland als in duitsland geen anatolen meer worden geboren met stamboom dus het moet nu van de aangekeurde honden komen.
Djarro schreef:Oh weet je of er nog meer anatolen worden aangekeurd? Misschien dat ik Djarro nog een keer inschrijf voor de clubmatch. Het is altijd leuk als er meer meedoen of zijn. De afgelopen 3 jaar was het erg mager, vorig jaar geen één volgens mij, best jammer. Wij hebben zelf nu 3 keer meegedaan en Djarro is 2 keer beste van het ras geworden. De eerste keer waren we met heel veel, 15 ofzo, de tweede keer met 4 en de derde keer met 5. Zou toch leuk zijn als de opkomst weer wat meer wordt. Maar ik hoorde toen al van dhr. Vink dat er zowel in nederland als in duitsland geen anatolen meer worden geboren met stamboom dus het moet nu van de aangekeurde honden komen.
Erg jammer dit, er was een kennel die ze wel met fokte maar deze is dus ook gestopt?
Djarro schreef:Oh weet je of er nog meer anatolen worden aangekeurd? Misschien dat ik Djarro nog een keer inschrijf voor de clubmatch. Het is altijd leuk als er meer meedoen of zijn. De afgelopen 3 jaar was het erg mager, vorig jaar geen één volgens mij, best jammer. Wij hebben zelf nu 3 keer meegedaan en Djarro is 2 keer beste van het ras geworden. De eerste keer waren we met heel veel, 15 ofzo, de tweede keer met 4 en de derde keer met 5. Zou toch leuk zijn als de opkomst weer wat meer wordt. Maar ik hoorde toen al van dhr. Vink dat er zowel in nederland als in duitsland geen anatolen meer worden geboren met stamboom dus het moet nu van de aangekeurde honden komen.
Ik heb echt geen idee ze hebben min. 5 honden nodig voor een aankeuring maar het is heel erg rustig omtrent het ras zei Dhr. Vink dus of er met de clubmatch meer zouden zijn
booster schreef:
Erg jammer dit, er was een kennel die ze wel met fokte maar deze is dus ook gestopt?
Klopt die zijn gestopt, volgens mij het laatste nest in 2008. Erg jammer. Ik heb er nog wel eens aan gedacht om iets ermee te gaan doen maar met stamboom in Nederland is bijna allemaal familie en ik heb er nu de tijd gewoon niet voor. Gelukkig gaat de lijn wel verder in polen daar zitten een broer en zus van onze anatool bij een fokker. Ze hebben een geweldig karakter! Dat staat ook op elk keurrapport die ik van Djarro heb!