Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Mirri schreef:Ohw wat mooi zeg, leuke naam Binkie. Boris mag er ook zijn
Jah toen we hem zagen hadden mijn vriend en ik gelijk zo iets van een stoer katertje stoere Binky omdat hij nog zo klein was. haha.
Boris is in werkelijkheid echt heel mooi. Alleen hij wil niet graag op de foto. Maar hij is ook echt heeeel erg lief. En hij lijkt op foto's altijd een beetje boos maar hij doet nog geen vlieg kwaad heeft niks kwaads over zich echt een schat. Ik hoop dat hij heel oud word.
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..
[Sandra] schreef:Binkie heeft een prachtige tekening op zijn kopje en die gezichtsuitdrukking van Boris
Hij word al een oude wijze kat en dat is wel nodig bij Binky. Hij is in 2 jaar 10 jaar ouder geworden lijkt het verlies van zijn maatje zal wel mee gespeeld hebben. Helaas is Binky niet zo'n maatje geworden ze mogen elkaar en tolereren elkaar maar daar is wel echt alles mee gezecht.
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..
[Sandra] schreef:Binkie heeft een prachtige tekening op zijn kopje en die gezichtsuitdrukking van Boris
Hij word al een oude wijze kat en dat is wel nodig bij Binky. Hij is in 2 jaar 10 jaar ouder geworden lijkt het verlies van zijn maatje zal wel mee gespeeld hebben. Helaas is Binky niet zo'n maatje geworden ze mogen elkaar en tolereren elkaar maar daar is wel echt alles mee gezecht.
Ik vind sowieso bij witte katten die gezichtsuitdrukkingen zo mooi, zo sprekend. Ik heb zelf ook een (dove) witte en ik vind het de mooiste kat die ik heb, juist vanwege die mimiek. Die hebben gekleurde katten natuurlijk ook, maar daarbij (ver)tekenen de vlekjes en streepjes mee.