Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
billy schreef:
Ik zat heel dichtbij, deze heb ik gemaakt met de 55-200 lens, ik was eigenlijk met de macrolens even op stap, maar het waait daarvoor te hard.
Die lens heb ik ook, maar mooi niet dat ik daar zulke foto's mee kan maken. Ik blijf oefenen
Ik ben ook als de dood voor ganzen en zwanen, zeker als ze jongen hebben
Wauw, prachtig! Wat hebben ze in verhouding kleine kopjes eigenlijk. Superschattig.
labje schreef:Prachtig!
De natuur lijkt hier in het Noorden achter te lopen, heb op al mijn wandelingen nog nérgens jong grut gezien
Moet je eens richting Ulgersmaborg lopen, over het viaduct bij fc lwb zag ik laatst een héle bubs jonge gansjes. Maar ze zullen er vast (hopelijk) nog wel ergens is de buurt zijn!
Och lieverd, ik kijk toch niet naar andere honden.
billy schreef:
Ik zat heel dichtbij, deze heb ik gemaakt met de 55-200 lens, ik was eigenlijk met de macrolens even op stap, maar het waait daarvoor te hard.
Die lens heb ik ook, maar mooi niet dat ik daar zulke foto's mee kan maken. Ik blijf oefenen
Ik ben ook als de dood voor ganzen en zwanen, zeker als ze jongen hebben
Maar t zijn wel hele mooie foto's
Bedankt voor de leuke reacties
Heel veel oefenen en dan opeens lukt het als je rustig blijft zitten, zijn ze niet eng
hier zit de waterhoen nog op het nest, en de reiger heeft het fuutennest gesloopt, de kloothommel.. Ik vnd babyfuutjes altijd zo leuk bij de ouders op de rug. Zit er niet in dus, helaas!