Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Even heel erg veel foto's Maar op de nacht van 6 op 7 mei is, op de kinderboerderij waar ik al 6,5 jaar vrijwilligerswerk doe, ons kune kune varken Babs bevallen van 7 mooie biggen Het zijn 4 beren en 3 zeugen. En ik ben verliefd
Kwaliteit van de foto's is niet al te best omdat ze voornamelijk met mn mobiel gemaakt zijn.
Als jullie het leuk vinden zal ik wel in de loop van de tijd dat ze op de kinderboerderij zijn foto's plaatsen
Evelien en Joep Cause all of me, loves all of you
Dag mijn schaduw, dag flupperpupper. Je wordt gemist.
Joep 23-09-2014 ~ 18-12-2020
Ooooooh, wat lief! Doe mij er ook maar eentje, ik ben vegetariër dus ik krijg voorrang! Dat lijkt me echt geweldig, een varken. Maar ik geloof dat ze in dwergformaat ook erg groot worden. Doe maar veel foto's graag inderdaad!
Hihi, wat een leuke reacties! Ze zijn te koop hoor Maar ze zijn als iemand in de buurt woont in het echt te bewonderen op kb Klaverweide in Capelle.
Ik zal zorgen dat ik meer foto's ga plaatsen ik word er ook hebberig van hihi en het liefst zit ik heel de dag bij ze in het hok haha, lekker handig met werken
En mama Babs doet het zo goed! Je hoort wel eens dat varkens agressief worden als ze biggen hebben, maar Babs is voornamelijk heel aanhankelijk geworden.. Ze komt bijna op schoot zitten. Als ze gaat liggen doet ze dat ook heel voorzichtig, normaal plofte ze neer en nu gaat ze eerst heel voorzichtig zitten en dan heel voorzichtig liggen zo lief om te zien!!
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Die zijn zo leuk . Op de Kemphaan in Almere lopen er ook een aantal rond. Ze zoeken ook echt contact. Voorheen was er eentje die antwoord gaf als je begon te knorren. Je kon bijna een heel gesprek in varkenstaal voeren zoals mijn zoontje zei.
Eefsel schreef:Hihi, wat een leuke reacties! Ze zijn te koop hoor Maar ze zijn als iemand in de buurt woont in het echt te bewonderen op kb Klaverweide in Capelle.
Ik zal zorgen dat ik meer foto's ga plaatsen ik word er ook hebberig van hihi en het liefst zit ik heel de dag bij ze in het hok haha, lekker handig met werken
En mama Babs doet het zo goed! Je hoort wel eens dat varkens agressief worden als ze biggen hebben, maar Babs is voornamelijk heel aanhankelijk geworden.. Ze komt bijna op schoot zitten. Als ze gaat liggen doet ze dat ook heel voorzichtig, normaal plofte ze neer en nu gaat ze eerst heel voorzichtig zitten en dan heel voorzichtig liggen zo lief om te zien!!
Ik moet van mezelf minderen met de boerderijdieren. Anders wist ik het wel
Vandaag begonnen met van elk varken apart een foto te maken, begon er een beetje laat mee dus niet allemaal op de foto gekregen. Maar jeetje wat een klus hihi, ze willen niet echt netjes stil staan haha! We hebben 1 trilbig(heeft tijdens de bevalling te weinig suiker binnen gekregen en draait nu heel de tijd rondies) maar die is nog lastiger om op de foto te krijgen hihi ik zal vanavond na het hardlopen wat foto's plaatsen
Eefsel schreef:Hihi, wat een leuke reacties! Ze zijn te koop hoor Maar ze zijn als iemand in de buurt woont in het echt te bewonderen op kb Klaverweide in Capelle.
ah, ik heb geen weitje ofzo.
anders zou ik het zo doen.
zo'n lief biggetje of 2 of 3 of 4