Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wel/niet/wel/niet -> toch wel: Onze nieuwe aanwinst Biene
Moderator: moderatorteam
- Nerazi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Afrikaan & Belg
- Aantal honden: 2
- Nel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): klein bruin bastaardje
- Aantal honden: 1
Re: Wel/niet/wel/niet
Veel plezier en ik hoop alleen niet dat Biene zo rustig is omdat ze erg mager is en dus geen energie heeft...
- kipo
- Zeer actief
Dat was mijn eerste gedachte ookNel schreef:Veel plezier en ik hoop alleen niet dat Biene zo rustig is omdat ze erg mager is en dus geen energie heeft...
- Icecold81
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse herder
Dat hoop ik ook
Ze is t nu in elk geval wel. In het bos is ze zeer actief en in huis ook wel in de zin van veel lopen e.d.
Het rustige bedoel ik dus meer qua karakter e.d. Passerend verkeer, fietsers, geen interesse voor tot nog toe... Rustig aan de lijn. Keurig hondje.
Ze lag net heerlijk te rollen op d'r rug in t gras na de wandeling bij ons thuis en toen we d'r oude eigenaren net tegen kwamen in het bos liep ze niet eens naar ze toe. Ze keek alleen maar ons aan of we weer gingen. Dat vond ik wel een beetje apart. Kay wist nl niet hoe snel die er heen moest om te begroeten..
Het rustige bedoel ik dus meer qua karakter e.d. Passerend verkeer, fietsers, geen interesse voor tot nog toe... Rustig aan de lijn. Keurig hondje.
Ze lag net heerlijk te rollen op d'r rug in t gras na de wandeling bij ons thuis en toen we d'r oude eigenaren net tegen kwamen in het bos liep ze niet eens naar ze toe. Ze keek alleen maar ons aan of we weer gingen. Dat vond ik wel een beetje apart. Kay wist nl niet hoe snel die er heen moest om te begroeten..
- Mireillevdw
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Oudduitse herder
- Contacteer:
Re: Wel/niet/wel/niet -> toch wel: Onze nieuwe aanwinst Bien
Heel veel plezier met Biene. 

http://www.dertienburchten.com
Mijn doel in het leven is zo´n goed mens te worden, als dat mijn hond denkt dat ik ben.
- Nel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): klein bruin bastaardje
Hoe gaat het nu met Biene? Heb je er een gezellig nieuw huisgenootje aan?
- Icecold81
- Zeer actief
Ja tis een lieve hond, zonder twijfel. Moest vanmorgen wel lachen toen we een reutje uit de buurt tegenkwamen.Nel schreef:Hoe gaat het nu met Biene? Heb je er een gezellig nieuw huisgenootje aan?
Kay vind m altijd erg druk, dus gaat snel zn eigen gang. Hij was erg gecharmeerd van Biene, maar Biene moest er niet van weten. Ha ze kan best van zich afsnauwen
Vanmorgen kreeg Kay een lik langs z'n bek van d'r, dus ook daar zie ik langzaam contact komen tussen elkaar.
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
wellusNanna schreef:Als je denkt dat twee van die honden samen uitlaten niet lukt zou ik het gewoon niet doen.
Één voor één uitlaten lijkt heel leuk maar dat ga je niet volhouden.
Ben nu wel enorm blij dat ze allemaal samen kunnen lopen hoor, dat geef ik direct toe...

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Icecold81
- Zeer actief
Nou gelukkig gaat t samen uitlaten perfect
Daar ben ik wel blij om 
-
Annedee
- Erelid
- Mijn ras(sen): Oudduitse Herder, maar vind bijna alle honden leuk
Wat fijn dat het zo lekker gaat, ik hoop voor Biene en voor jullie dat ze nog heel lang gezellig bij jullie mag blijven. Gefeliciteerd hoor 
- Inge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder
- Contacteer:
Wat een leuke naam
En apart uitlaten doe ik ook (althans aangelijnd) en dat vind ik geen probleem. Het kost alleen wat meer tijd
En apart uitlaten doe ik ook (althans aangelijnd) en dat vind ik geen probleem. Het kost alleen wat meer tijd
Groetjes Inge

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
- Gollum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense schone
Apart ja, zeker om dat je haar nog niet zo lang hebt. Nou krijgt ze waarschijnlijk bij jou ook veel meer eten, dat zou Gollum ook wel bekorenIcecold81 schreef:Dat hoop ik ookZe is t nu in elk geval wel. In het bos is ze zeer actief en in huis ook wel in de zin van veel lopen e.d.
Veel plezier met Biene!