Vanmorgen heb ik geprobeerd contact te krijgen met de Dierenbescherming/de dierenambulance. Om erachter te komen of Tallie wellicht is aangereden (ze is dichtbij de rondweg van Groningen, en de snelweg A28 gespot). Na meerdere pogingen, naar zowel het telefoonnummer van de Dierenbescherming Groningen als de Dierenambulance dat maar opgegeven. Alleen tijdens kantooruren bereikbaar van 9 tot 4.
En Amivedi... Tja wat zullen we er van zeggen. Daar hebben we haar gisteravond om 21:00 uur aangemeld en vanmorgen om 10:00 uur afgemeld. Ze stond er vanavond om 7 uur pas op, zo'n 9 uur na afmelding dus
Beide vast prima organisaties hoor, en ik begrijp dat ze op vrijwilligers draaien, maar het beleid klopt van geen kant. Waarom is de dierenambulance niet bereikbaar? En wat heb ik er als baas aan dat mensen pas uren later hun vermelding door kunnen geven aan Amivedi? En dan mag je hopen dat Amivedi je direct inlicht "uw hond is 12 uur geleden gespot bij de hoofdweg". Juist...
Tallie blijft vast nog wel even op de website van Amivedi staan. Ik heb 5 keer geprobeerd te bellen sinds ze erop staat, maar niemand schijnt bereikbaar te zijn. Ze is 9 uur voordat ze erop stond ook al per e-mail afgemeld.