Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Rhodos heeft zeker zn charmes, al vond ik het over het algemeen een behoorlijke bende overal.
Rhodos stad, de oude stad is prachtig, die mooie kleine straatjes zoals op jouw fotos
Wij zaten in Trianda op zo'n 7 km. van Rhodos-stad in een All Inclusive Resort.
Nou is dat All Inclusive niet helemaal mijn ding maar deze keer kwam het meer als prima uit om te herstellen van mijn operatie.
We hebben een georganiseerde tour over het eiland gemaakt en zijn 1 dag met het openbaar vervoer naar Rhodos-stad geweest.
Het was mijn 2e keer in Griekenland, ik ben een paar jaar geleden op Kreta geweest.
Prima eilanden allebei
Groetjes, Fréderique en mijn Floddertje Babbe In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie
Mooie plaatjes hoor... en als jullie Rhodos en Kreta al mooi vonden zijn er eilanden die jullie dan nog veel mooier vinden.... al heeft Kreta hele mooi plekken..
jacq1970 schreef:Mooie plaatjes hoor... en als jullie Rhodos en Kreta al mooi vonden zijn er eilanden die jullie dan nog veel mooier vinden.... al heeft Kreta hele mooi plekken..
Zakynthos staat nog op mijn lijstje sinds ik hier ooit foto's van Jenny heb gezien die daar op vakantie was
Groetjes, Fréderique en mijn Floddertje Babbe In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie
jacq1970 schreef:Mooie plaatjes hoor... en als jullie Rhodos en Kreta al mooi vonden zijn er eilanden die jullie dan nog veel mooier vinden.... al heeft Kreta hele mooi plekken..
Zakynthos staat nog op mijn lijstje sinds ik hier ooit foto's van Jenny heb gezien die daar op vakantie was
Dat ziet er verleidelijk uit. Ik krijg meteen zin om het water in te gaan.
En er was genoeg ruimte om je boot fatsoenlijk aan te leggen zie ik
Ik had die slapende hond meegenomen trouwens
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen. Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
Mooie foto's en heerlijk weer zo te zien. Wij zijn ook meerdere keren op Rhodos geweest, maar dan in Rhodos-Stad. Het mooiste Griekse eiland vind ik nog altijd Corfu
Jaap* schreef:Dat ziet er verleidelijk uit. Ik krijg meteen zin om het water in te gaan.
En er was genoeg ruimte om je boot fatsoenlijk aan te leggen zie ik
Ik had die slapende hond meegenomen trouwens
Ja ruimte zat voor mijn bootje ja
Op de foto komt het niet over maar het was een waanzinnig groot ding!
Ja wat een leukerd hè?!
Maryanne schreef:Mooie foto's en heerlijk weer zo te zien. Wij zijn ook meerdere keren op Rhodos geweest, maar dan in Rhodos-Stad. Het mooiste Griekse eiland vind ik nog altijd Corfu
Over Corfu heb ik ook goeie verhalen gehoord inderdaad