Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Met twee reeën.
De eerste keer van zo dicht bij.
Nu ligt er een te rusten.
De andere houd de wacht.
Van zo dicht bij heb ik ze nog nooit kunnen bekijken, hij staat mij op een afstand van een paar meter aan te kijken en gaat er niet vandoor.
Je zal het niet geloven maar ik had Balou bij mij en bij eerdere ontmoetingen ook wel Mowgli. Maar zo dicht als op de laatste foto's ben ik nog nooit bij ze in de buurt kunnen komen. Dit met Balou die gewoon (wel aan de flexi) rondliep, hij moet wel net zo nieuwsgierig naar mij zijn geweest als ik naar hem. En dan die foto waar er een ligt en ook rustig bleef liggen, ik ben weggegaan omdat ik ze niet wil storen maar ook om niemand anders op ze te attenderen. Ik zie ze regelmatig van een afstand maar zo dichtbij was heel bijzonder.
Heel mooi!
Vroeger reed ik met mn pony nog veel in het bos, toen zag ik ze ook wel vaak van zo dichtbij.
T schijnt dat de geur van paarden sterker is dan van de mens, en dat ze daardoor geen neiging hebben om te vluchten.
mooie foto's!
Prachtig zeg, en dat van zo dichtbij!
Ik heb al heel wat herten gezien inmiddels, maar heb ze nog niet goed vast weten te leggen. Ga deze week een poging wagen op een plek die getipt is door een bekende van mij, dus hoop ook dit soort foto's te kunnen schieten binnenkort.
Charlotte* schreef:Wat een pracht beesten!
Misschien had ze wel ergens een kalfje liggen? Meestal blijven ze daar wel een beetje in de buurt hangen.
Dit vermoed ik ook of dat er een kalfje op komst is, ik heb dit gedrag nog niet eerder van de reeën meegemaakt. Het bos waar ze zitten is maar heel klein en er lopen dagelijks honden los, ik waarschuw de bazen wel voor de veiligheid van de reeën. Maar niet iedereen heeft hart voor de natuur, dus ik krijg ook wel antwoorden van, die zijn veel sneller als mijn hond. Ik denk dat ik beter tegen de gevaarlijke bosteek kan waarschuwen, geheid dat ze dan wel hun hond aanlijnen. Gelukkig zie ik het bos dagelijks dichter worden, dus ze kunnen zich eerdaags weer onzichtbaar maken.
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...