Tot nu toe heb ik nog helemaal niets op internet gevonden waar wij naar op zoek zijn.
We willen graag een vakantie samen met onze honden waar we ook flink kunnen wandelen en het liefst bij het strand.
Alle ideeën zijn welkom

Moderator: moderatorteam
Precies ik ben niet op zoek naar zomaar een vakantiebestemming maar een vakantie met een verhaal waar mensen ervaring mee hebben. We willen er echt een honden/wandel vakantie van maken en het liefst in een huisje en dicht bij het strand.Anne Degraef schreef:
Maar in welke richting zoeken jullie je vakantie-bestemming ?
Wij verblijven er alvast op 3 verschillende plaatsen, telkens vlak aan het strand met heel veel wandelmogelijkheden.
De link van Suzanne zal je alvast heel veel mogelijkheden geven, echter aan ons is die niet besteed.
Wij gaan steeds op zoek naar vakantie-adressen met een verhaal, met een bijzondere architectuur of geschiedenis, of gewoon omwille van het exclusieve karakter.
Dus misschien kan je toch iets meer info geven naar welk soort vakantieverblijf je zoekt, dan kunnen wij gerichter meezoeken
Groetjes,
Anne en Evy onze bijna 10 jaar oude Schotse Collie
Ameland is echt leuk! De honden mogen op het strand loslopen (behalve op de stukken bewaakt badstrand) en naast de mooie natuur is er in de dorpjes genoeg vertier.h a n s schreef:Daar ben ik weer: Ameland!
Die van ons (en wijzelf ook) vinden het helemaal geweldig daar.
http://www.youtube.com/watch?v=bvjo2C0rTWQ
Ik heb er nu al spijt van dat we dit jaar naar Frankrijk gaan..