Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Gisteren een half uur bij een Koekoek gezeten die hoog in een boom zat, heb er nog een stijve nek van
Het zijn heel aparte vogels, hangen altijd een beetje op een tak in plaats van rechtop zitten, nou ja gewoon aparte vogels zijn het.
Prachtig!
Hier hoor ik het zo kenmerkende geluid heel veel, heb de bijbehorende vogel helaas nog nooit gespot. Mooi om te zien hoe het diertje er uitziet.
Bedankt
Ik hoorde hem gisteren ook en loop dan rustig in de richting van het geluid, zo kan je ze makkelijk opsporen, dat ze blijven zitten is mazzel hebben
Hier op de hei hoor ik ze ook heel vaak.
En dan kijkt Bob bij iedere roep: koek Waar dan?
Meerdere keren per dag hoort hij het ze roepen en iedere keer trapt hij er weer in.
In loving memory of Denzel, Stef en Dax. Groetjes Petra en de hondjes
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...