marian* schreef:Komt natuurlijk nog wel de vraag om de hoek kijken wie dat gaat betalen.
Als ouders al te beroerd zijn om op tijd een dokter te raadplegen vrees ik dat er problemen over de rekening gaan komen.
En je weet dat die in het weekend lekker oploopt.
Heb nog nooit van wie dan ook meegemaakt dat er ook maar iemand "vooraf'' de rekening al moest betalen, dus dat is allemaal van later belang lijkt mij zo
esenhazel schreef:smoekie schreef:esenhazel schreef:Ik snap alleen nog steeds niet dat iemand van 17 gaat zitten wachten op toestemming van der ouders.
m'n dochter van 7 had in dit geval allang zelf naar de DA gegaan of iig gebeld.
Gelukkig voor onze dieren ga ik liever een keer te veel dan een keer te laat
Ach kom, dat is natuurlijk ook vet overdreven

Wel een klein beetje realistisch blijven hoor.
Feit is simpelweg dat zij zich hier voordeed alszijnde degene met de "verantwoording" en hoewel dit van begin af aan te betwijfelen is, is het voor een 17 jarige natuurlijk ook weer niet zo heel erg erg om "stiekem" de telefoon te pakken en de DA te belen.
A
Maar als je 17 ben dan hoef je dat toch niet meer stiekem te doen

Nou ja, ik weet nog wel uit de periode dat ik 17 was, dat ik echt nog niet alles hoefde te flikken, laat staan mij te bemoeien met de teef/pups hoor

En ja, ik zou het niet in mijn hoofd hebben hoeven te halen, maar goed, daar staat dan weer tegenover dat ik verder totaal niks met het fokgebeuren te maken had en dat ook nooit heb doen voorkomen zoals ts hier wel doet.
Dus ja, met alles wat zij hierover geschreven heb vind ik het dan weer niet meer dan normaal dat zij dan maar ook "gewoon" die telefoon pakt en de DA belt. Zeker aangezien zij ook al aangegeven heeft dat haar ouders meelezen.
Dus ja, tis of compleet verzonnen/gelogen. Of TS is hier gruwelijk op zoek naar aandacht. Want hoe het ook zij, ik kan me dan weer niet voorstellen dat als het daadwerkeiljk allemaal is zoals zij zegt dat het is, dat jij daar als ouder (fokker) zijnde zo laconiek over doet
Begin steeds meer aan broodje aap te denken iig.