Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
uitvallen naar andere hond door riem en los?
Moderator: moderatorteam
uitvallen naar andere hond door riem en los?
Een hond die losloopt, valt makkelijker uit naar een andere hond aan de riem. wat is de reden? Is die aan de riem 'lager' in de rangorde omdat ie vast zit?
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
nou zo ken ik hem niet zo, een hond zit aan de riem en valt uit naar loslopende honden zie ik vaker...
Het kan zijn dat wat jij zegt ligt aan de houding van de hond aan de lijn... meer gespannen, kan niets terugdoen... dus wekt misschien iets op bij de loslopende hond, maar wat ik al zei, dat zie je niet vaak, omgekeerd komt meer voor...
Het kan zijn dat wat jij zegt ligt aan de houding van de hond aan de lijn... meer gespannen, kan niets terugdoen... dus wekt misschien iets op bij de loslopende hond, maar wat ik al zei, dat zie je niet vaak, omgekeerd komt meer voor...

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- cloris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
- Aantal honden: 1
Ik heb ook meer ervaring met uitvallen AAN de riem, dus niet los.
Een hond die aangelijnt loopt zal zich ook eerder aangevallen voelen, hij kan geen kant op natuurlijk.
Plus die dingen die hierboven door malinois worden aangegeven.
Een hond die aangelijnt loopt zal zich ook eerder aangevallen voelen, hij kan geen kant op natuurlijk.
Plus die dingen die hierboven door malinois worden aangegeven.

De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
- Ruth
- Actief
- Désiré
- Vaste gebruiker
Als honden aan de riem lopen hebben ze maar een beperkt territorium . Dat is nl alleen de baas ze voelen zich bedreigd als andere loslopers dit "territorium" betreden...
Als ze los lopen hebben ze de ruimte en kunnen ze deel uitmaken van de roedel (de loslopende andere honden) en zodoende zelf de rangorde bepalen.
Dit is mijn bescheiden mening en ervaring!
Desiree
Als ze los lopen hebben ze de ruimte en kunnen ze deel uitmaken van de roedel (de loslopende andere honden) en zodoende zelf de rangorde bepalen.
Dit is mijn bescheiden mening en ervaring!
Desiree