en staand

Moderator: moderatorteam

Zowel Jovka als ik......Maryanne schreef:Wat een mooie foto's en mooi weer zo te zien. Indrukwekkend ook die rotsformaties![]()
En... wie heeft de foto's gemaakt

Dan wil ik nog wel meer foto's zien!Hilly45 schreef:Zowel Jovka als ik......Maryanne schreef:Wat een mooie foto's en mooi weer zo te zien. Indrukwekkend ook die rotsformaties![]()
Morgen gaan we weer foto's maken.Maryanne schreef:Dan wil ik nog wel meer foto's zien!Hilly45 schreef:Zowel Jovka als ik......Maryanne schreef:Wat een mooie foto's en mooi weer zo te zien. Indrukwekkend ook die rotsformaties![]()

Nee, dat is meer bij Luxemburg.SannePP schreef:Echt mooie foto's!!
Is dit de duvelslocht of zoiets? Die rotsenvallei?

Ja, bij Muk in de buurt.Biet schreef:Dit is bij jou om de hoek @Muk?
Snap dat je verhuisd bent.

Ahum, dat vond ik nou weer minder, haha......... Maar geniet hier met straaltjes.Jion schreef:Hee wat leuk om het gezicht van Hilly eens te zien!![]()
Mooie foto's!

Staatsgeheim.moosje schreef:Leuke foto's!
Waar blijven de foto's van Muk?

Inderdaad!Hilly45 schreef:Staatsgeheim.moosje schreef:Leuke foto's!
Waar blijven de foto's van Muk?
Vlak bij de franse grens, nabij een buurtdorp.Melanie 74 schreef:Mooi! Waar was dit Jov? Cis en Wanda zien dat ook wel zitten, Do ook als ze beter is!

Hier 10 minuten vandaan. Je loopt midden in het bos, echt genieten. En dat zullen Cis, Wanda en Do straks ook doen.Melanie 74 schreef:Mooi! Waar was dit Jov? Cis en Wanda zien dat ook wel zitten, Do ook als ze beter is!

Echt wel, en daarna komen we pannekoeken eten!Muk schreef:Hier 10 minuten vandaan. Je loopt midden in het bos, echt genieten. En dat zullen Cis, Wanda en Do straks ook doen.Melanie 74 schreef:Mooi! Waar was dit Jov? Cis en Wanda zien dat ook wel zitten, Do ook als ze beter is!