Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
2x is misschien een beetje scheepsrecht? ($@^@#$@#%! kat)
Moderator: moderatorteam
- Gaia
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): xPuli
- Aantal honden: 1
Re: 2x is misschien een beetje scheepsrecht? ($@^@#$@#%! kat
Ik ben zó blij dat ik in een flat zeven hoog woon, ver weg van tuinen en dat soort met mijn ammonia allergie.
Lekker zomertje in de tuin was voor mij vroegâh altijd uitgesloten vanwege de katten die bij mijn ouderlijk huis in de buurt rond zwierven. Hond, papegaai en ander soort gespuis hielp niet om de vis in de vijver te houden. Stroomdraad, koffiedik, sensor zodat de kat nat gespoten werd, kat onder water houden ('behulpzame' katteneigenaar die dacht dat het de oplossing was en haar eigen kat onder water hield), rekeningen opsturen naar de katteneigenaren met foto's, het mocht allemaal niet baten. De tuin van mijn ouders was nu eenmaal de leukste, vis moest gevangen worden en daar moest met de hele buurt om gevochten worden. Wapens? Piesen en poepen door de hele tuin heen. Dat probleem hebben mijn ouders nooit op kunnen lossen en zo werd de vijver gedempt. Ze vonden het wat zielig om eigenlijk gewoon duur en levend kattenvoer te halen.
Echter, ik heb wel een tip voor de mensen die geen kat in de tuin willen.
Schutting om de tuin en aan de spring kant een schuine rand van 30 graden. Kat denkt dat hij dat niet kan over heen kan springen en komt dus niet op de schutting. Dat hielp een beetje.
Nadeel van het verhaal. De buren moeten wel meewerken.
Lekker zomertje in de tuin was voor mij vroegâh altijd uitgesloten vanwege de katten die bij mijn ouderlijk huis in de buurt rond zwierven. Hond, papegaai en ander soort gespuis hielp niet om de vis in de vijver te houden. Stroomdraad, koffiedik, sensor zodat de kat nat gespoten werd, kat onder water houden ('behulpzame' katteneigenaar die dacht dat het de oplossing was en haar eigen kat onder water hield), rekeningen opsturen naar de katteneigenaren met foto's, het mocht allemaal niet baten. De tuin van mijn ouders was nu eenmaal de leukste, vis moest gevangen worden en daar moest met de hele buurt om gevochten worden. Wapens? Piesen en poepen door de hele tuin heen. Dat probleem hebben mijn ouders nooit op kunnen lossen en zo werd de vijver gedempt. Ze vonden het wat zielig om eigenlijk gewoon duur en levend kattenvoer te halen.
Echter, ik heb wel een tip voor de mensen die geen kat in de tuin willen.
Schutting om de tuin en aan de spring kant een schuine rand van 30 graden. Kat denkt dat hij dat niet kan over heen kan springen en komt dus niet op de schutting. Dat hielp een beetje.
Nadeel van het verhaal. De buren moeten wel meewerken.

- Valerie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
- Aantal honden: 2
Gewoon een keer je hond over de schutting gooienLizzie. schreef:die zeggen dood leuk, tja het zijn katten he die kan je niet binnen houden
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
Jaap* schreef:Als een kat niet naar buiten kan hoef ik geen kat.
Ik snap niet wat iemand er aan vind, die opsluiterij.
en hier ben ik het helemaal mee eens. (ja ik TS ben het hiermee eens)
kanttekening daarbij is dus wel dat je naar mijn mening geen kat kunt hebben in een woonwijk.
mijn schoonvader heeft een boerderij en daar lopen wat van die beesten en die komen echt niet in huis. die kunnen slapen in de schuur, krijgen eten op het terras en vangen muizen. zijn niemand tot last. dát is hoe je katten houdt

- M@scha
- Zeer actief
helaas muk,Muk schreef:Houtsnippers uit de tuinzaak op je grond strooien. Een dikke laag strak rond je planten en ze schijten je tuin niet meer onder.Lizzie. schreef:ik zoek ook nog steeds de ''gouden'' tip om katten uit mijn tuin te houden, mijn buren hebben er 5 en die gebruiken mijn tuin als kattenbakIK heb echt al zoveel geprobeerd maar die krengen blijven terug komen, ze zijn een keer goed te grazen genomen door mijn honden en dat helpt zelfs niet
ik heb een heel stuk met van die boomschors en daar gaan ze ook lekker op zitten

- M@scha
- Zeer actief
Branka schreef:Wat ik mij afvraag: Mas, heb je ondertussen al een Supersoaker gekocht?
neujjeee. moet nog.. dit weekend en dan nog zo'n camouflage pak en net en dan ga ik in de tuin liggen!

- Elmo/maureen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatier
-
S@ndr@
- Zeer actief
jij zoekt gewoon een excuus om zo`n ding te kopen, je vind ze gewoon leukElmo/maureen schreef:Bij de bart smit
- Elmo/maureen
- Zeer actief
Nee ik ga hem ook aanschaffen
En dan boven in Joann haar kamer op wacht liggen 
-
S@ndr@
- Zeer actief
-
Canidae
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse mix
- Elmo/maureen
- Zeer actief
Weet je hoe moeilijk dat is met een echt geweer
eer dat ik die kat in het vizier heen, is hij alweer weg. En dan is er ook nog die terug slag
-
Canidae
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse mix
Daarom een hagelgeweer. Nee serieus, zo'n waterkanon lijkt me genoeg en is wat diervriendelijkerElmo/maureen schreef:Weet je hoe moeilijk dat is met een echt geweereer dat ik die kat in het vizier heen, is hij alweer weg. En dan is er ook nog die terug slag
- Elmo/maureen
- Zeer actief
En mensvriendelijkerCanidae schreef:Daarom een hagelgeweer. Nee serieus, zo'n waterkanon lijkt me genoeg en is wat diervriendelijkerElmo/maureen schreef:Weet je hoe moeilijk dat is met een echt geweereer dat ik die kat in het vizier heen, is hij alweer weg. En dan is er ook nog die terug slag
- M@scha
- Zeer actief
Elmo/maureen schreef:Weet je hoe moeilijk dat is met een echt geweereer dat ik die kat in het vizier heen, is hij alweer weg. En dan is er ook nog die terug slag
maar ik kan dat wel
alleen wil ik hem liever wegjagen

- maitestar
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Havanezer: Jip
- Contacteer:
Zal ik Josh even langs brengen
Die rent er al blaffend en springend achteraan, maar doet niks
Maar dat maakt misschien net genoeg indruk 
Die rent er al blaffend en springend achteraan, maar doet niks
Groetjes,
Wendy
Wendy
- M@scha
- Zeer actief
maitestar schreef:Zal ik Josh even langs brengen![]()
Die rent er al blaffend en springend achteraan, maar doet niksMaar dat maakt misschien net genoeg indruk
hahaha nou dan moet ik eerst die van mij even uit logeren doen.. en sam is simpelweg niet snel genopeg meer dus die kan ik ook gebruiken. ben alleen bang dat die schijtkat op hem afgaat

- iones
- Zeer actief
Ik ga dus wel een supersoaker kopen he! Die wil ik al heel lang een. En nee, niet voor de katten. Daar heb ik geen last van. Maar er zijn wel wat figuren waar ik hem op wil gebruiken (alleen trouwens met warm weer).
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen