Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wat willen de forummers liever?
Moderator: moderatorteam
-
Loek
- Zeer actief
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Re: Wat willen de forummers liever?
Loek schreef:Poll
Wat je zegt ben je zelfffff 

- Jeffy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zwitserse witte herder
- Aantal honden: 2
Hier sluit ik me ook bij aan. Al moet je met een ideeënbus wel in de gaten houden dat je het bij ideeën houdt (als je dat wil). Het gaat op dit forum nogal snel naar een discussie toeLongFields schreef:Helemaal mee eens!lieveheersbeestje83 schreef:Beide. De eerste (ideeënbus) om ideeën te kunnen verzamelen waar het moderatorteam zelf niet aan gedacht heeft. De tweede (pollvraag) om het draagvlak voor een bepaald idee te peilen onder de forumleden die de moeite doen om op de pol te reageren.
- Jeffy
- Zeer actief
Oh nee, daar is niks mis mee. Alleen als je de ideeënbus voor ideeën alleen wil houden moet je dat wel in de gaten houden. Anders raak je al die briljante ideeën (wat een rotwoord om te typen
) kwijt!
- Jeffy
- Zeer actief
Dat lijkt mij het handigst, maar je weet ook hoe het forum werkt. Als er een idee wordt gegeven, wordt daarop gereageerd. En dat zal dan in het ideeëntopic zijn. Ik bedoel alleen maar dat je dat een beetje in de gaten moet houden en moet zorgen dat de discussie in het polltopic begint, niet in de ideeënbus
Snap je? 
- Jeffy
- Zeer actief
Hé, jij zou mijn moeder kunnen zijn 
- P-tt
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kaninchen Teckel
Dit duslieveheersbeestje83 schreef:Beide. De eerste (ideeënbus) om ideeën te kunnen verzamelen waar het moderatorteam zelf niet aan gedacht heeft. De tweede (pollvraag) om het draagvlak voor een bepaald idee te peilen onder de forumleden die de moeite doen om op de pol te reageren.
- Jacky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): retrievers
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
snap je niet he, dat ze dat zelf niet door hebbenJaap* schreef:Val me toch niet steeds zo lastig!

Odin 2001-2013
Ivan 2001
- Plumeau
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 leen-shelties en 1 leen-collie
Een poll starten als er een vraag speelt bij de modjes: prima plan!
Een wensen/ideeën/etc subforum is er al, dus daar komen de ideeën vanzelf al terecht.
Probeer vooral niet te vernieuwend bezig te gaan. De huidige opzet werkt, dus moeten we die vooral behouden
Een wensen/ideeën/etc subforum is er al, dus daar komen de ideeën vanzelf al terecht.
Probeer vooral niet te vernieuwend bezig te gaan. De huidige opzet werkt, dus moeten we die vooral behouden
-
Loek
- Zeer actief
Nee maar ik dacht laat ik ook eens gezellig meedoenbouvierpoedel schreef:Loek schreef:PollGoh ben je het ook eens een keer met iemand eens.
-
silvester
Steeds een nieuwe poll, kunnen al die stooktrollen hier mekaar steeds weer fijn de hersens inrammen 
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Nadat je dit topic ineens na 2 1/2 maand omhooggetrapt hebt vraag ik me af wie dan precies de stooktrol is...silvester schreef:Steeds een nieuwe poll, kunnen al die stooktrollen hier mekaar steeds weer fijn de hersens inrammen
- smoekie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): JH
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
- Ήυs
- Zeer actief
Laatst gewijzigd door Ήυs op 31 jul 2015 09:36, 1 keer totaal gewijzigd.
- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Uhm..... Die post is van 20 april...Fafo schreef:Dagmar!dagmar88 schreef:Nanna schreef:Tulijk mag je een aanvullend bericht schrijven, dat zou wat wezenluna2906 schreef:Bij een algemene ideeenbus kunnen jullie je baan opzeggen denk ikwat mij betreft is een poll ideaal, mits je ook een aanvullend bericht mag schrijven. Dat mocht had ik gelezen in het vorige topic.
En bij een algemene ideeënbus kunnen we altijd nog een polletje opstarten als dat nodig is.
Oftewel, het maakt geen ruk uit.
![]()
![]()
![]()
je bent er weer!
- smoekie
- Zeer actief
LongFields schreef:Uhm..... Die post is van 20 april...
Brengt me dan wel weer op de vraag of het niet gewoon mogelijk is die non actiefstelling er ook bij Dagmar88 af te halen
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
- Ήυs
- Zeer actief
Laatst gewijzigd door Ήυs op 31 jul 2015 09:35, 1 keer totaal gewijzigd.
- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Dat zal vast wel, misschien is het gewoon een kwestie van een mailtje van Dagmar naar het modteam met het verzoek om weer toegelaten te worden?smoekie schreef:LongFields schreef:Uhm..... Die post is van 20 april...Da's idd alweer een tijd geleden ja
![]()
Brengt me dan wel weer op de vraag of het niet gewoon mogelijk is die non actiefstelling er ook bij Dagmar88 af te halen
- Jeannettebo
- Zeer actief
Die was er als eerste afsmoekie schreef:LongFields schreef:Uhm..... Die post is van 20 april...Da's idd alweer een tijd geleden ja
![]()

- smoekie
- Zeer actief
Oh, ok, ik dacht begrepen te hebben dat zij er nog steeds niet op kon
Enne jullie weten zeker dat die non actiefstelling er ook daadwerkelijk vanaf is? Bedoel. Een andere mod dacht dat dat bij mij toen ook allang al gebeurd was en dat bleek toch niet helemaal goed te zijn gegaan waardoor zij het verwijderen van de non actiefstelling zelf "in orde" heeft gemaakt
Nou ja, bij deze sorry dan

Enne jullie weten zeker dat die non actiefstelling er ook daadwerkelijk vanaf is? Bedoel. Een andere mod dacht dat dat bij mij toen ook allang al gebeurd was en dat bleek toch niet helemaal goed te zijn gegaan waardoor zij het verwijderen van de non actiefstelling zelf "in orde" heeft gemaakt
Nou ja, bij deze sorry dan
- SannePP
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder-x-Border Collie en een Kretenzer Worsthond
- Contacteer:
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
smoekie schreef:Oh, ok, ik dacht begrepen te hebben dat zij er nog steeds niet op kon![]()
Enne jullie weten zeker dat die non actiefstelling er ook daadwerkelijk vanaf is? Bedoel. Een andere mod dacht dat dat bij mij toen ook allang al gebeurd was en dat bleek toch niet helemaal goed te zijn gegaan waardoor zij het verwijderen van de non actiefstelling zelf "in orde" heeft gemaakt![]()
Nou ja, bij deze sorry dan![]()
dit is per mail met haar gecommuniceerd. we hebben daarvoor via diezelfde mail contact met haar gehad dus als ze er niet op kan dan zal ze ons via diezelfde mail kunnen bereiken. zolang ze dat niet doet gaan wij ervan uit dat er geen probleem is en dat ze er zelf voor kiest niet hier te komen

- SannePP
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder-x-Border Collie en een Kretenzer Worsthond
- Contacteer:
Misschien vindt ie dat wel veel fijner? Maar als je dat niet vraagt weet je dat dus ook niet :pNanna schreef:Hier is het altijd lente. Tis altijd lente in de ogen van de voormalige DA assistente.Cleva schreef:Bij mij thuis is het altijd zomer. Vanwege mijn zonnige persoonlijkheid.Nanna schreef:Als het hartje winter is ben jij uiteindelijk veel blijer met je whatever kleur trui dan met je hele kanariegele T-shirt
En je mag blij zijn dat je wat te kiezen hèbt![]()
Anders stond je in je nakende hol.
RIP Cena
-
Hlaan
- nieuw lid
Poll vragen zijn leuker. Niet omdat het mij herinnert aan multiple choice op school, maar gewoon om dat je kan kiezen en het altijd leuk is om de resultaten te zien.
- dagmar88
- Zeer actief
Hlaan schreef:Poll vragen zijn leuker. Niet omdat het mij herinnert aan multiple choice op school, maar gewoon om dat je kan kiezen en het altijd leuk is om de resultaten te zien.
-
chandor013
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Nog geen 1 ras wil een labrador en een huskyachtige of poolhondachtige. Je snapt wel wat ik bedoel
Een poll kan handig zijn om een besluit te kunnen nemen maar een ideeenbus kan ook handig zijn maar dit zou ook geplaatst kunnen worden bij sugessies?
-
chandor013
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Nog geen 1 ras wil een labrador en een huskyachtige of poolhondachtige. Je snapt wel wat ik bedoel
Een poll kan handig zijn om een besluit te kunnen nemen maar een ideeenbus kan ook handig zijn maar dit zou ook geplaatst kunnen worden bij sugessies?
-
chandor013
- Vaste gebruiker
-
Cindy52
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): mastin espagnol
Vind je drie keer niet een beetje overdrevenchandor013 schreef:Een poll kan handig zijn om een besluit te kunnen nemen maar een ideeenbus kan ook handig zijn maar dit zou ook geplaatst kunnen worden bij sugessies?
- dagmar88
- Zeer actief
dagmar88 schreef:Het is vaak handig eerst even naar de datum van een post te kijken.