Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
geweldig, als Lex oud genoeg is, zullen we ook weer heel wat voetsporen achter laten in Gieten.
met joris hebben we er ook kilometers gewandeld in de loop van de jaren.
leuk ook om het vennetje te zien, daar hebben we Joris nog leren zwemmen 10 jaar geleden
in liefde volle herinnering tosca joris van spokendam sweet bull (storm) van spokendam
lida82 schreef:geweldig, als Lex oud genoeg is, zullen we ook weer heel wat voetsporen achter laten in Gieten.
met joris hebben we er ook kilometers gewandeld in de loop van de jaren.
leuk ook om het vennetje te zien, daar hebben we Joris nog leren zwemmen 10 jaar geleden
Wat een geniale foto's zitten er tussen! vind die van peer leuk met hilje op de achtergrond. Dat hij zo op je afgestormt komt. Vieze peer!! en die kop en kont foto van lijf en silly vind ik ook wel heel leuk
Milou85 schreef:Wat een geniale foto's zitten er tussen! vind die van peer leuk met hilje op de achtergrond. Dat hij zo op je afgestormt komt. Vieze peer!! en die kop en kont foto van lijf en silly vind ik ook wel heel leuk
ja, jammer, ik was net te laat, ze stonden allebei naast elkaar, toen ik klikte begon silly net te lopen.
die van peer met hilje is niet scherp maar ik vond het zo leuk dat ik hem toch geplaatst heb, blije bek
Milou85 schreef:Wat een geniale foto's zitten er tussen! vind die van peer leuk met hilje op de achtergrond. Dat hij zo op je afgestormt komt. Vieze peer!! en die kop en kont foto van lijf en silly vind ik ook wel heel leuk
ja, jammer, ik was net te laat, ze stonden allebei naast elkaar, toen ik klikte begon silly net te lopen.
die van peer met hilje is niet scherp maar ik vond het zo leuk dat ik hem toch geplaatst heb, blije bek
Hele blije bek inderdaad was natuurlijk ook wel een leuke wandeling. Genoeg reden om een blije bek te hebben
En silly heeft dus roet in t eten gegooid? Anders was de foto nog leuker geweest? Vervelende terriër
Maar Joy staat er helemaal niet op
maar ja, die houdt zich ook helemaal afzijdig.
Dus dat snap ik wel.
Maar we waren wel mee!
Groetjes Fabiola, Lente & Famke
in liefdevolle herinnering: Sinne 2007(?)-2017-30.10.2019
en Joy 2003(?)-2011-20.06.2017 Het wordt wel tijd voor een nieuw onderschrift!