Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Pfffff sommige mensen.....

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

gonnie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
Aantal honden: 2

Re: Pfffff sommige mensen.....

Ongelezen bericht door gonnie »

Nou, ik heb al een goede smoes gehoord, dat de buurhonden voor de lift en op de galerij piesen is de schuld van mijn honden. Komt omdat die van mij af en toe loops zijn. Nou die honden piesen anders ook als mijn honden niet loops zijn, maar is toch leuk om mijn honden de schuld te geven terwijl die nog geen druppel daar neerleggen.
Afbeelding

Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
gonnie
Zeer actief

Tara schreef:
gonnie schreef:Nou, ik heb al een goede smoes gehoord, dat de buurhonden voor de lift en op de galerij piesen is de schuld van mijn honden. Komt omdat die van mij af en toe loops zijn. Nou die honden piesen anders ook als mijn honden niet loops zijn, maar is toch leuk om mijn honden de schuld te geven terwijl die nog geen druppel daar neerleggen.
Jeetje Gonnie, hoe dúrven jouw honden ook loops te zijn zeg!
Daar valt voor de buurman toch niet tegenaan op te voeden natuurlijk. :roll:
Nou, inderdaad. Ze zijn in ieder geval kwaad op me dat ik al een paar keer een briefje in de hal opgehangen had met de vraag of de hondenbezitters de ongelukjes van hun honden op willen ruimen, want als ik ze gedag zeg dan krijg ik geen antwoord.

Ik heb nou al een paar keer hun plasjes ( en de plasjes van de honden van de andere buren, het kan natuurlijk ook zo zijn dat de honden van de nieuwe buren over de plasjes van de honden van de andere buren heen plassen ) opgeruimd omdat andere mensen mij er natuurlijk ook op aankijken en omdat ik niet wil dat ik de plas van andere honden bij mezelf naar binnen loop, bij de lift en in de lift plassen mijn honden niet over de plasjes heen van andere honden maar als die geurtjes ook bij ons binnen te ruiken zijn dan weet ik het nog zo net niet.

Maar het heeft aan een kant geholpen want nou wachten ze geloof ik totdat de honden voor hun eigen deur plassen want er ligt nu vaak water voor hun deur als die honden voor hun eigen deur piesen kan het ineens wel opgeruimd worden.
Al vind ik dat nog niet fris want die urine trekt natuurlijk wel in het beton, maar goed ik hoef daar niet overheen.
Afbeelding

Groetjes Gonnie.
iones
Zeer actief

Ongelezen bericht door iones »

Er komt nog eens een tijd dat honden helemaal niet meer op straat mogen komen en dat ze thuis moeten gaan zitten op een speciaal ontworpen hondenwc.
En intussen scheiten en pissen de katten overal vrolijk verder. Dat kan dan weer wél.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
gonnie
Zeer actief

iones schreef:Er komt nog eens een tijd dat honden helemaal niet meer op straat mogen komen en dat ze thuis moeten gaan zitten op een speciaal ontworpen hondenwc.
En intussen scheiten en pissen de katten overal vrolijk verder. Dat kan dan weer wél.
Ik heb er echt niks op tegen als een hond midden op straat gaat zitten piesen. Maar negen hoog bij de lift en op de galerij en in de lift vind ik toch echt te ver gaan.

En tot voor kort liet ik mijn honden onder het flat op een groen strook piesen (alleen voordat we gaan slapen), maar nu het warmer word niet meer want op den duur ziet het gras er niet meer uit en de laatste tijd zijn er aardig wat honden bijgekomen hier, ik denk dat de mensen op de eerste verdiepingen toch graag op hun balkon zitten zonder in de urine lucht te zitten.
Afbeelding

Groetjes Gonnie.
iones
Zeer actief

Ongelezen bericht door iones »

gonnie schreef:
iones schreef:Er komt nog eens een tijd dat honden helemaal niet meer op straat mogen komen en dat ze thuis moeten gaan zitten op een speciaal ontworpen hondenwc.
Ik heb er echt niks op tegen als een hond midden op straat gaat zitten piesen. Maar negen hoog bij de lift en op de galerij en in de lift vind ik toch echt te ver gaan.
Ja, dat is inderdaad smerig. En heel iets anders dan op straat of op een openbaar stoepje.

Maar als mensen gaan zeuren over pissen tegen een paaltje op de stoep vind ik het ver gaan. Dan zie ik het wel gebeuren dat honden straks op een honden wc moeten en nergens meer mogen verschijnen.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”