Stond op een grappig blokje met magneetje voor op de koelkast.
Kadootje van dochter, terug van 4 dagen excursie.
Moderator: moderatorteam
ah die kan ik ook wel gebruikenkipo schreef:Die heb ik ook, en ernaast hangt, van dezelfde serie; "Mijn huis was vorige week nog schoon- sorry dat je dat net gemist hebt"
kooi schreef:Die wil ik ook!!![]()
Vanmorgen grote schoonmaak en dan roep ik vertwijfeld uit: "Ik neem nooit meer huisdieren".
of: "Maandag gaan ze allemaal naar het asiel".
ah joh doe er daar twee vannathalie71 schreef:kooi schreef:Die wil ik ook!!![]()
Vanmorgen grote schoonmaak en dan roep ik vertwijfeld uit: "Ik neem nooit meer huisdieren".
Doe daar nog een zoon bij met zand/modder schoenen.....eentje die door zijn motorische probleempjes en ADHD ontzettend kan knoeien met bijv.plak drinken of chocolade........Het hele huis door loopt met een koekje of lekkende peer........
En ik dan de volgende dag me afvraag of ik wel schoon had gemaakt...................
kooi schreef:Dat wel, maar het moet wel leefbaar blijven...
Hier een 18-jarige ADHD- dame.
En een 15-jarige MCDD- knul.
Er ontploft hier iedere dag wel een bom, zo op het oog.
Maar het rondwolkende bernerhaar is het ergst.
Die kan zich maar beter gedragen alsof ze mij het beste vindt...
dat schoonmaken doe ik wel als er niemand is.......op school of naar de sport........Corneliana schreef:ah joh doe er daar twee vannathalie71 schreef:kooi schreef:Die wil ik ook!!![]()
Doe daar nog een zoon bij met zand/modder schoenen.....eentje die door zijn motorische probleempjes en ADHD ontzettend kan knoeien met bijv.plak drinken of chocolade........Het hele huis door loopt met een koekje of lekkende peer........
En ik dan de volgende dag me afvraag of ik wel schoon had gemaakt...................![]()
en een dreumes die in de gooi-en-smijtfase zit.
ik vind het naar omstandigheden hier steriel!
ik vind trouwens gezelligheid veel fijner dan schoonmaken.
halve buurt stampt hier naar binnen omdat moe aan de schoonmaak is![]()
ik zou me lullig voelen als ik mijn kinderen de deur uit zou jagen door gepoets en pas op.
Dat heb ik ( in het Engels ) aan 1 van mijn deuren hangen : als je binnen komt zie je het hangen .kipo schreef:Die heb ik ook, en ernaast hangt, van dezelfde serie; "Mijn huis was vorige week nog schoon- sorry dat je dat net gemist hebt"
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite