Met 1 oogje is iets mis, maar hij is ruim 19 en heeft er geen last van (of dat lijkt toch iig zo)

Hij geniet nog steeds van een lekker stukje fruit

Mijn lieve mannetje,
Moderator: moderatorteam

Ze koppelen niet heel gemakkelijk en als ik er nu eentje bijzet, blijft die zo ook weer alleen over. Meneer kipo wil liefst geen 'beesten in kooien' meer, dat vond 'ie al niks toen ik hem leerde kennen, maar toen kreeg 'ie geen keusDee schreef:Zou je er niet eentje bij willen zetten dan? Of kan hij dat niet meer aan?
Oh jammer. Maar je moet het wel beide willen.kipo schreef: Ze koppelen niet heel gemakkelijk en als ik er nu eentje bijzet, blijft die zo ook weer alleen over. Meneer kipo wil liefst geen 'beesten in kooien' meer, dat vond 'ie al niks toen ik hem leerde kennen, maar toen kreeg 'ie geen keus.
Vind ik ook, hij had 11 jaar geleden vast niet verwacht dat chinchilla's zo oud wordenDee schreef: Oh jammer. Maar je moet het wel beide willen.
Mijn meneer werd er ook mee opgescheept
Haha had je dat er niet bij verteld?kipo schreef: Vind ik ook, hij had 11 jaar geleden vast niet verwacht dat chinchilla's zo oud worden. Hij vindt Speedy overigens wel leuk, maar wil toch geen nieuwe meer.
Meneer Kipo ook nietNanna schreef:Krimineel, ik wist heel niet dat die chinchilla's zo oud werden