Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
alm@ schreef:
Och Ariane doe mij een lol. Dit ga je toch niet eten? Gadver
Ja hoor.
Kale wijngaardslakken, heel veel knoflookboter en stukjes knoflook en dan in de oven.
Als ze klaar zijn lekker stokbrood in de boter dopen en smullen maar
Al die recepten hoef ik ook niet.
Maar ja, ik (vr)eet ook orgaanvlees en rauwe schaal- en schelpdieren
Heb je wel eens krukels gegeten?
Nee.
Wel bigorneaux .
Heel vaak in Zuid-Frankrijk.
Ook heerlijk, alleen zo'n gepriegel
Laatst gewijzigd door Ariane op 28 apr 2013 10:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Ariane, Bibi, Nikita*, Barney* en Prins*.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
Ariane ga je bek spoelen met zeep.
Wil die viese slijmdingen nog niet op mijn hand hebben en jij vreet ze op alsof er voor de rest niets beters en lekkers te eten is.
Vies mens.
Enne, zeker zuinig zijn op je slakkenkolonie, elders heb je mazzel als je er 2 tegenkomt in je tuin tijdens een regenbui.
Hoe bedoel je? Kolonie? gadverdegadver
Weet je dat niet dan.?
Die beesten verzamelen zich en bij genoeg animo kruipen ze bovenlichten door en je brievenbus in om snachts je huis onder dde slijsporen te zetten . Ook willen ze daarbij je bed niet overslaan en eventueel de kop die boven de dekens uitsteekt met een slijmspoor bekleden. .
lor1_1984 schreef:heb dus serieus ff moeten googlen om te ontdekken wat krukels nou weer zijn.
Alikruiken dus en als ik het goed zag zijn het waterslakken.
Ja, mijn oma noemt dat krukels. En als je benieuwd bent hoe dat smaakt; als een groene kledder uit je keel, maar dan wat steviger.
lor1_1984 schreef:heb dus serieus ff moeten googlen om te ontdekken wat krukels nou weer zijn.
Alikruiken dus en als ik het goed zag zijn het waterslakken.
Ja, mijn oma noemt dat krukels. En als je benieuwd bent hoe dat smaakt; als een groene kledder uit je keel, maar dan wat steviger.
Ja maar dan 1 die flink ingedroogd is en taai .Kun je nog beter die gele roggel terug slikken ipv uitspugen.
Beetje knoflook erachteraan en je hebt het ze;lfde effect.
bouvierpoedel schreef:Ariane ga je bek spoelen met zeep.
Wil die viese slijmdingen nog niet op mijn hand hebben en jij vreet ze op alsof er voor de rest niets beters en lekkers te eten is.
Vies mens.
Ik zei het al eerder, vies is lekker
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
Enne, zeker zuinig zijn op je slakkenkolonie, elders heb je mazzel als je er 2 tegenkomt in je tuin tijdens een regenbui.
Hoe bedoel je? Kolonie? gadverdegadver
Weet je dat niet dan.?
Die beesten verzamelen zich en bij genoeg animo kruipen ze bovenlichten door en je brievenbus in om snachts je huis onder dde slijsporen te zetten . Ook willen ze daarbij je bed niet overslaan en eventueel de kop die boven de dekens uitsteekt met een slijmspoor bekleden. .