Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
De Poot
Moderator: moderatorteam
- Rataplan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): asielhonden!
De Poot
Natuurlijk hebben wij weer wat op zaterdagmiddag
Vanmorgen had ik de DA nog aan de lijn voor uitslag van mestonderzoek bij Idefix, negatief op giardia. Net 3 uur daarna heeft Idefix zijn poot pijn gedaan met rauzen
Ik zag niet welke beweging hij maakte maar bij het samen naar buiten rennen zat hij opeens piepend onder de tafel in de tuin. Hij strompelde gelijk naar mij toe en ging gelijk op zijn zij liggen. Ik heb hem op zijn kussen in de kamer gelegd, bij bepaalde bewegingen piept hij nog. Staat wel op zijn poot en loopt mank. De metacam die ik hem is natuurlijk over de datum
. Ik heb ze nu apart gehouden want net wilde ze al weer een nieuw spel beginnen. Verplicht rust met nieuwe kluif voor allebei nu. Maar wanneer zouden jullie naar de dinstdoende DA gaan? Hij geeft bij betasten van schouder tot kleine teen geen pijn aan, ook niet aan zijn rug. Hij kluift en eet normaal.
Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....
-
Tiny
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Re: De Poot
ik zou afwachten. En over de datum kan volgens mij best hoor, ik dacht dat alleen de werking minder was maar waarschijnlijk hebben andere daar meer verstand van. knuf voor de manke 
In lieve herinnering
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010
Beau 08-11-2001 - 30-07-2011
&
Akira 16-08-2021
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010
Beau 08-11-2001 - 30-07-2011
&
Akira 16-08-2021
-
nathalie71
Hoe lang is die over datum?
-
nathalie71
Oja,heb je ook al tussen zijn teentjes/voetkussens gekeken of daar niks tussen zit of misschien een sneetje?Of boven op een bij/wesp/hommel heeft gestaan....
-
Corneliana
- Zeer actief
metacam is dat pijnstillend ofzo?
misschien eerst gewoon rust geven icm met koude lap en dan zien hoe het gaat?
misschien eerst gewoon rust geven icm met koude lap en dan zien hoe het gaat?
- Rataplan
- Zeer actief
05 2012..........gelukkig eigenlijk want het betekent dat we het normaal nooit gebruiken.nathalie71 schreef:Hoe lang is die over datum?
Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....
- Rataplan
- Zeer actief
Nee niets te zien tussen kussens, ik mag overal aanzitten. Het is ook niet dikker of hangt er ook niet raar bij.
-
nathalie71
Klinkt als een spiertje verschoven o.i.d.Misschien helpt masseren?
Persoonlijk had ik de Metacam dan niet meer gebruikt.
Ik zou even af wachten ,even voorzichtig heen en weer laten lopen straks en kijken of het beter gaat.
Als hij verder geen pijn vertoont zou ik wachten tot maandag.Dan even weer verder kijken.
Persoonlijk had ik de Metacam dan niet meer gebruikt.
Ik zou even af wachten ,even voorzichtig heen en weer laten lopen straks en kijken of het beter gaat.
Als hij verder geen pijn vertoont zou ik wachten tot maandag.Dan even weer verder kijken.
- Rataplan
- Zeer actief
Ja het is ook nog een onbekende DA
maar aan de andere kant is wel mijn kleine ventje waar niets mee mag gebeuren. Het bot bevalt hem prima en buiten kon er al een klein sprintje naar een een bij getrokken worden. Mocht niet van mij om nou met een mankende hond met een dikke kop aan te komen bij een DA die je niet kent 
-
nathalie71
Ahh ja.....dat wordt straks weer oppassen geblazen als al die zoemers weer rond vliegen....
Op zich klinkt het verder wel okè....
Ik zou echt even afwachten tot maandag.
Op zich klinkt het verder wel okè....
Ik zou echt even afwachten tot maandag.
-
gonnie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
- Aantal honden: 2
De Metacam kan je nog wel gebruiken hoor, een dierenarts had tegen me gezegd dat de werking hooguit wat minder is.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
- Rataplan
- Zeer actief
Ik doe nog even zonder, kijken hoe het verder gaat. Hij is alweer actievergonnie schreef:De Metacam kan je nog wel gebruiken hoor, een dierenarts had tegen me gezegd dat de werking hooguit wat minder is.
- kipo
- Zeer actief
Wat een geweldige samenvatting van een weekendconsultInge O schreef:klinkt niet als een noodgeval - als het niet zwaar gebroken is kan een da er verder ook niet veel aan doen behalve waten
en
.
metacam kan inderdaad nog wel maar zou ik pas geven als hij morgen nog duidelijk mankt.
Ik zou ook nog even afwachten.
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Zou t nog ff aankijken. Metacam is geen probleem ik geef t ook al is t over datum.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- cloris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
- Aantal honden: 1
die metacam zou ik lekker mee wachten, als het nog een beetje pijn doet, doet hij rustiger dan wanneer hij pijnstilling krijgt;) beetje rust kan geen kwaad.

De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
-
nathalie71
Ik durf een jaar over datum niet aan.Zou dat echt geen kwaad kunnen.malinois schreef:Zou t nog ff aankijken. Metacam is geen probleem ik geef t ook al is t over datum.
Een paar maandjes zou ik niet zo`n problemen mee hebben.
Ben dan toch bang dat het met bacteriën,schimmels,gifstoffen o.i.d.komt te zitten
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
ow jawel hoor, het gaat hier standaard bijna over de datum want zoveel hoef ik gelukkig niet te gebruiken maar wil wel altijd wel standaard op voorraad hebben. Nooit problemen mee gehad... heb ook weleens van meer dan 2 jaar over de datum gegeven maar idd. is de werking minder. Maar beter iets dan niks als het echt nodig is.nathalie71 schreef:Ik durf een jaar over datum niet aan.Zou dat echt geen kwaad kunnen.malinois schreef:Zou t nog ff aankijken. Metacam is geen probleem ik geef t ook al is t over datum.
Een paar maandjes zou ik niet zo`n problemen mee hebben.
Ben dan toch bang dat het met bacteriën,schimmels,gifstoffen o.i.d.komt te zitten

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
nathalie71
Nou,maar niet meer doen dus...