Hallo,
We zijn er dus net achter gekomen dat onze kleine meisje een eenzijdige snotneus heeft met wat bloed. En maak me toch ernstige zorgen, neem morgen direct contact met de DA op. We hadden al in de slaapkamer wat bloed op de muur gevonden, maar dachten dat niet zoveel bij dacht meer omdat ze aan het wisselen was.
Zojuist dus erachter gekomen, toen ze nieste dat er wat bloed bij zat. En wat bloed op het dekentje van der. Toen dus wat snot weg gehaald bij der neus en zo kwamen we erachter dat er ook wat bloed bij zit. Ze niest ook regelmatig.
Enige Ideeën of tips?
Dankjewel.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Eenzijdige snotneus met bloed!
Moderator: moderatorteam
-
Fana
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Chow Chow
- Aantal honden: 1
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Re: Eenzijdige snotneus met bloed!
Kijk eens goed of je iets in haar neusgat ziet ? Eerst even schoonspoelen eventueel en dan kijken met ene zaklampje ?
-
Fana
- Vaste gebruiker
Hoe ken ik het beste haar neus schoon spoelen? Zojuist in der neus gekeken met zaklamp we kennen er niks in zien.
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Met een spuitje met wat water ? Of, nog handiger. Gewoon een zinkend snoepje in een bak met water doen.Fana schreef:Hoe ken ik het beste haar neus schoon spoelen? Zojuist in der neus gekeken met zaklamp we kennen er niks in zien.
-
Fana
- Vaste gebruiker
Geweldige tip van dat snoepje, we gaan dat meteen proberen.sirene schreef:Met een spuitje met wat water ? Of, nog handiger. Gewoon een zinkend snoepje in een bak met water doen.Fana schreef:Hoe ken ik het beste haar neus schoon spoelen? Zojuist in der neus gekeken met zaklamp we kennen er niks in zien.
Hoop dat het niks ernstigs is.