inderdaad goed planlets have fun schreef:....
Het was leuk moeten we nog eens doen

enneh.... mocht er ooit over heeeeeeeeeeel veel jaren een hond komen te overlijden bij ons komt er ook een poedel

Moderator: moderatorteam
inderdaad goed planlets have fun schreef:....
Valt wel mee hoor , zou de bejaardenzorg ingaan.fes/lou schreef:Haha, poedels rule...
Heb ook erg veel schik van mijn manneke. Hele makkelijke, sociale hond...
En dan natuurlijk de Jacks als stimulans voor mijn rellerige aard
Ik ga je niet tegenspreken natuurlijk , ze zijn geweldig.Sucha schreef:inderdaad goed planlets have fun schreef:....
enneh.... mocht er ooit over heeeeeeeeeeel veel jaren een hond komen te overlijden bij ons komt er ook een poedelwat zijn ze leuk inderdaad
Dat je dat tegen dat mens zei van die Rottie .fes/lou schreef:Neuh, ik zie wel jouw Korsakov
Ja Sep is er 1tje , was een beetje stout .Noes schreef:Thanx voor de gezelligheid, was super! En leuk om een paar oude bekenden weer te zien en weer nieuwe mensen te ontmoeten. En vooral ook nieuwe hondjes.
Oh, en bedankt voor het wachten natuurlijk, terwijl ik mijn allerliefste terror-Sep ergens aan de andere kant van de hei moest plukken....
Ben totall loss, leek wel sporten vanochtend dat heen en weer gedender over de hei. Sep was ook even out, maar i.t.t. het vrouwtje die de benen nog voelt, was hij zojuist alweer door de tuin aan het sjezen!
Oh ja, ik dacht dat je mij dement vondbouvierpoedel schreef:Dat je dat tegen dat mens zei van die Rottie .fes/lou schreef:Neuh, ik zie wel jouw Korsakov
Je hebt niet in de gaten dat je dement bent hé.![]()
![]()
En dat mens maar denken dat haar lieve Rottie kwam om te spelen.
bouvierpoedel schreef:Ja Sep is er 1tje , was een beetje stout .Noes schreef:Thanx voor de gezelligheid, was super! En leuk om een paar oude bekenden weer te zien en weer nieuwe mensen te ontmoeten. En vooral ook nieuwe hondjes.
Oh, en bedankt voor het wachten natuurlijk, terwijl ik mijn allerliefste terror-Sep ergens aan de andere kant van de hei moest plukken....
Ben totall loss, leek wel sporten vanochtend dat heen en weer gedender over de hei. Sep was ook even out, maar i.t.t. het vrouwtje die de benen nog voelt, was hij zojuist alweer door de tuin aan het sjezen!![]()
Wij hebben nog een poos schik gehad aan de picnicktafel.
Wij nietNoes schreef:bouvierpoedel schreef:Ja Sep is er 1tje , was een beetje stout .Noes schreef:Thanx voor de gezelligheid, was super! En leuk om een paar oude bekenden weer te zien en weer nieuwe mensen te ontmoeten. En vooral ook nieuwe hondjes.
Ben totall loss, leek wel sporten vanochtend dat heen en weer gedender over de hei. Sep was ook even out, maar i.t.t. het vrouwtje die de benen nog voelt, was hij zojuist alweer door de tuin aan het sjezen!![]()
Wij hebben nog een poos schik gehad aan de picnicktafel.
haha, zeg dat! Maar hij heeft ook goeie kanten, hoor. 't Is gewoon een ongeleid projectiel... 'ze' zeggen dat het goed komt ... ooit
.
Enne ... jullie hebben daar toch niet dat lieve oude vrouwtje met die rottie zitten pesten, he?
en haar ogen spraken boekdelenbouvierpoedel schreef: Wij nietFes/lou wel
. Gemeen hé.
idd hahahhabouvierpoedel schreef:Kruimel je hebt ondertussen de warme prak wel op en de visite de deur uitgeflikkert .Dus kom op met die foto's.asjeblieft
Nonverbaal niks mis hier hoorSucha schreef:en haar ogen spraken boekdelenbouvierpoedel schreef: Wij nietFes/lou wel
. Gemeen hé.
Het ging heel relaxt. Wat hebben wij toch een super hondjesfes/lou schreef:Nou dat vond ik ook, heel mooi om de verschillen te zien en ondanks dat het best heel druk was heb ik geen grote gekke dingen gezien...
Ze zijn perfect en hadden een ongelooflijke voorbeeld functieSucha schreef:inderdaad en de honden die kwamen buurten werden gewoon niet echt serieus genomen. Fijn! Heerlijke groep honden hadden we bij ons
lijkt me een goed plan, ook hier mijn lief helemaal enthousiast over de poedelsbouvierpoedel schreef:
Nog maar een keer overdoen .
Ik ga wel weer mee hoor, als ik vrij ben.bouvierpoedel schreef:Ze zijn perfect en hadden een ongelooflijke voorbeeld functieSucha schreef:inderdaad en de honden die kwamen buurten werden gewoon niet echt serieus genomen. Fijn! Heerlijke groep honden hadden we bij ons, wij natuurlijk ook.
![]()
Miste er wel een paar die ook zouden komen.![]()
Was heel nieuwsgierig naar de bruine poedel van Ester. Mieke en Frank hadden zich verslapen .
![]()
Als je de volgende keer je pillen op tijd slikt mag je mee.fes/lou schreef:Ik ga wel weer mee hoor, als ik vrij ben.bouvierpoedel schreef:Ze zijn perfect en hadden een ongelooflijke voorbeeld functieSucha schreef:inderdaad en de honden die kwamen buurten werden gewoon niet echt serieus genomen. Fijn! Heerlijke groep honden hadden we bij ons, wij natuurlijk ook.
![]()
Miste er wel een paar die ook zouden komen.![]()
Was heel nieuwsgierig naar de bruine poedel van Ester. Mieke en Frank hadden zich verslapen .
![]()
Ik geloof alleen niet dat ik een goede voorbeeld functie had
Nou dan neem je mannetje gewoon mee de volgende keer.Sucha schreef:lijkt me een goed plan, ook hier mijn lief helemaal enthousiast over de poedelsbouvierpoedel schreef:
Nog maar een keer overdoen .dit is erg leuk voor de toekomst.
volgens mij had je dat juist wel, we hebben linksom en rechtsom geprobeerd en zelfs jouw duidelijkheid sloeg kant nog wal. Ze snapte gewoon niet dat haar lieverdje niet kwam spelen maar kwam patsenfes/lou schreef: Ik geloof alleen niet dat ik een goede voorbeeld functie had