Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

kiefer is niet meer....uitslag milt

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

Hutsje
Zeer actief
Mijn ras(sen): moddercockers
Aantal honden: 2

Re: kiefer is niet meer....uitslag milt

Ongelezen bericht door Hutsje »

nathalie schreef:Ik zou wel naar die dierenarts terug gaan en dan aan de balie (als die in de wachtkamer is) zeggen dat je een gesprek wil omdat je vind dat ze je jou en Kief slecht behandelt hebben. Dan horen de wachtende mensen dat ook gelijk :wink: Wedden dat je dan wel mee naar achter mag?
Normaal gesproken zou ik ook niet gelijk werk ergens van maken en een foutje maken is menselijk, maar ik vind dat ze je afgescheept hebben.
ik ga dat niet trekken. sowieso om daar weer naartoe te gaan, ik ben daar huilend weggegaan de laatste keer. ik wil dat zsm proberen te vergeten. het kost mij veel moeite, energie en verdriet, en ik schiet er niets mee op. ik heb ook maar gewoon de rekening betaald. ben ik ervan af.
Afbeelding
Milou85
Zeer actief

Ongelezen bericht door Milou85 »

Hutsje schreef:
Milou85 schreef:Och Jessica.
Na ongeveer 6 jaar niet of nauwelijks aanwezig te zijn geweest hier op het forum is dit het eerste wat ik lees. Wat verschrikkelijk! Ik ben de hele dag bezig geweest (met de nodige tranen) om alle pagina's te lezen. Wat een uiputtingsslag voor jou en kieffer. En wat een hel. Dan weer hoop, dan weer uitzichtloos. Vreselijk! Hier zijn geen woorden voor! En dan de afloop en het staartje....
Als puppekind heb ik hem volgens mij meer dan eens gezien. Wat een kop en uitstraling had hij toen al! Wauw!
Toch was hij in je filmpje nog precies die kieffer. Zoals hij bij je hangt, nog steeds een grote pup.

Alsnog veel sterkte in het verwerken en het opkrabbelen hiervan... en kieffer... rust zacht in je prachtige bos...
hij was ook nog steeds een grote pup, hij is eigenlijk nooit zoveel veranderd. het was best een serieuze hond, maar kon ook ongelofelijk pupperig zijn en gek doen. en idd, altijd bij mij en het liefst op schoot, dat heeft hij altijd gedaan. god wat mis ik hem.....

ik moet ook zo wennen, voor het eerst sinds 16 jaar zit ik nu zonder bullmastiff. ik merk dat ik op straat heel anders bejegend wordt, ik heb veel meer ruimte op de bank en ik vraag me af waarom ik ook alweer zo'n grote auto heb. ten eerste natuurlijk voor kief maar ik vervoerde ook vaak ik weet niet hoeveel kilo's vlees. heb 2 grote vriezers vol (had net weer besteld) en het schiet maar niet op, ze raken maar moeilijk leeg. en ik had net een nieuwe flex gekocht, die is voor die kleintjes natuurlijk veel te groot. en dan die belachelijk grote voerbakken die er nog staan. moet ik ook maar eens opbergen.

He Gadverdamme wat een kei harde confrontaties allemaal :(: en wat een verschrikkelijke periode is dit geweest :cry:

Nogmaals ik hoop dat je langzaamaan weer een beetje opkrabbelt uit een waarschijnlijk heel diep dal... ik zag wel dat er gelukkig wel wat leuke dingen in het nabije en verre verschiet liggen. Ik hoop dat dat een klein beetje verzacht. Voor lijfje doet het dat al. Maar ik hoop ook voor jou in de loop der tijd
Afbeelding
Jacky
Zeer actief
Mijn ras(sen): retrievers
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Jacky »

Hutsje schreef:
nathalie schreef:Ik zou wel naar die dierenarts terug gaan en dan aan de balie (als die in de wachtkamer is) zeggen dat je een gesprek wil omdat je vind dat ze je jou en Kief slecht behandelt hebben. Dan horen de wachtende mensen dat ook gelijk :wink: Wedden dat je dan wel mee naar achter mag?
Normaal gesproken zou ik ook niet gelijk werk ergens van maken en een foutje maken is menselijk, maar ik vind dat ze je afgescheept hebben.
ik ga dat niet trekken. sowieso om daar weer naartoe te gaan, ik ben daar huilend weggegaan de laatste keer. ik wil dat zsm proberen te vergeten. het kost mij veel moeite, energie en verdriet, en ik schiet er niets mee op. ik heb ook maar gewoon de rekening betaald. ben ik ervan af.

Ja juist, het verdriet wordt er allemaal maar groter en je frustratie erger en je krijgt Kief er niet mee terug.
Zoek een andere DA, hier ben je wel kaar mee.
En ga jezelf niks verwijten, je hebt alles gedaan wat je kon. Voor hetzelfde had hij uitzaaiingen gehad Jessica en was hij na een maand weer ziek geweest. Laat het gaan, hoe frustrerend en zuur dit ook is. Kiefer heeft een mooi plekje en geen pijn meer, en jij gaat weer vooruit.
Afbeelding

Odin 2001-2013
Ivan 2001
Elmo/maureen
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dalmatier

Ongelezen bericht door Elmo/maureen »

Hutsje schreef:
Ik denk dat het ook niet veel uitmaakt Jessica. De praktijk is er behoorlijk op achteruit gegaan :ugh:
Afbeelding
Hutsje
Zeer actief

ja, vindt je dat? ik had er voor ik ernaartoe ging ook hele goede verhalen over gehoord. je mocht zeker niet bij de operatie zijn van elmo he.
Afbeelding
Elmo/maureen
Zeer actief

Hutsje schreef:ja, vindt je dat? ik had er voor ik ernaartoe ging ook hele goede verhalen over gehoord. je mocht zeker niet bij de operatie zijn van elmo he.
Nee ik vind het helemaal niks meer, ik heb haar helemaal niet gesproken na de operatie. Ik kon hem tijdens het avond inloopspreekuur ophalen :U: Leuk een hond die helemaal over de zeik is en dan de volle wachtkamer door :ugh:

Voor ons is dit in ieder geval de laatste keer geweest. Nou ja nog naar de na controle + de rekening betalen.
Afbeelding
Hutsje
Zeer actief

gadverdarrie wat naar zeg. belachelijk ook dat jij haar ook niet meer hebt gesproken. en dan door de volle wachtkamer, nee, niet leuk.
Afbeelding
crutz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
Aantal honden: 7
Contacteer:

Ongelezen bericht door crutz »

Belachelijk die omgang zeg...Nick had pas een bultje wat verwijderd moest worden & omdat hij mss lastig kon zijn bleef zelfs de poort aan t hek (stond klant voor die afspraak had) dicht tot hij onder zijl was & was de praktijk & wachtruimte leeg & hek dus ook weer dicht toen hij bij gespoten werd en naar de auto mocht....
Elmo/maureen
Zeer actief

Hutsje schreef:gadverdarrie wat naar zeg. belachelijk ook dat jij haar ook niet meer hebt gesproken. en dan door de volle wachtkamer, nee, niet leuk.
Nee, ik was er ook niet echt blij mee. Erg jammer, want ze was altijd erg goed :ok:

@carmen; dat is daar helemaal niet mogelijk ;)
Afbeelding
Brindlecardi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan

Ongelezen bericht door Brindlecardi »

Ik hoop niet dat je het vervelend of moeilijk vind Jessica, maar kwam deze nog tegen van je Kiefertje. Forumweekend lang lang geleden.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Sterkte nogmaals :roos:
Hutsje
Zeer actief

nee, dat vind ik juist leuk! ik heb ze meteen oipgedslagen, wat een pupperd was het daar nog zeg :I: .

gister was het alweer 4 weken geleden, het gaat zo hard en tegelijkertijd ook weer niet. wat mis ik hem toch....
Afbeelding
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

:knuffel1: :knuffel1: :knuffel1:
Ariane
Erelid
Mijn ras(sen): Teckel
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Ariane »

Hutsje schreef:nee, dat vind ik juist leuk! ik heb ze meteen oipgedslagen, wat een pupperd was het daar nog zeg :I: .

gister was het alweer 4 weken geleden, het gaat zo hard en tegelijkertijd ook weer niet. wat mis ik hem toch....
:knuffel:

Mooie foto's van Kief en volgens mij kan ik me dat weekend nog wel herinneren.
Ariane, Bibi, Nikita*, Barney* en Prins*.

Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
Nono
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retrievers
Contacteer:

Ongelezen bericht door Nono »

:knuffel1: :knuffel1: :knuffel1:
Jacqueline.
Zeer actief

Ongelezen bericht door Jacqueline. »

Jess Sorry maar ik ben niet meer zo veel hier.
Ik kom net bij je topic uit.
Jeetje Kiefer is er niet meer ik schrok me kapot.
Ik zat al bij de fotos te huilen het was jouw allesie .
Heel veel sterkte :J:
Afbeelding
22-5-2002 - 1-10-2009 Spike Rust zacht je zal nooit vergeten worden
Hutsje
Zeer actief

ja, dat was het inderdaad. het is nog steeds onwerkelijk. ik moet ook nog steeds een in memoriam maken, ik kom er maar niet toe. want dan moet ik foto's uitzoeken.

dank je wel :J:
Afbeelding
mercedes2803
Zeer actief
Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull

Ongelezen bericht door mercedes2803 »

En toen was het alweer een jaar en bijna 2 weken later....

Ik moest er pas weer en weer en nog een keer weer aan denken en bedacht me dat het bijna een jaar geleden was.
5 april was het...

wat gaat een jaar dan toch snel maar toch ook langzaam...
nog even een dikke knuf voor jou Jes en voor REinier natuurlijk
thom
Zeer actief
Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
Contacteer:

Ongelezen bericht door thom »

Poeh, al 1 jaar, pas 1 jaar..........
Sterkte :roos:
Afbeelding
crutz
Zeer actief
Contacteer:

Pas 1 jaar......
Kit
Erelid
Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco

Ongelezen bericht door Kit »

1 jaar... lekker bolle :roos: :knuffel1:
renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder

Ongelezen bericht door renee-uk »

knuffel voor je jes :lief:
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
Hutsje
Zeer actief

dank jullie. ik ben vandaag bezig geweest met een IM. het lukt alleen niet zo. nog steeds niet maar ik ga het wel afmaken een dezer dagen. hij verdient ook mooi afscheid.
zuur was wel dat hij net iets meer dan een jaar geleden is overleden aan kanker en dat ik gister over lijfje ook hoorde dat ze hoogstwaarschijnlijk ook kanker heeft (gehad). het is goed weggesneden maar het kan natuurlijk terugkomen of er kunnen uitzaaiingen zijn.
gister kwam het niet aan maar vandaag dubbel leek het wel. reinier heeft een filmpje van kiefer gemaakt en dat heb ik wel 8 keer gezien vandaag.
Afbeelding
Dee
Zeer actief
Mijn ras(sen): Zwitserse witte herder en een Roemeens meisje

Ongelezen bericht door Dee »

Dat filmpje komt wel. Kiefer heeft een hoop indruk gemaakt hoor.
Sterkte.
crutz
Zeer actief
Contacteer:

Moest er gelijk aan denken vd week met de bultjes van Lijf :(
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”