lomp, maf, onbehouwen, knuffelig, irritant, lek, slopend, lief monster
Hij is Eindelijk zindelijk. sinds enkele weken. (heb ook al gewoon een maand geen update meer gegeven
Hij sloopt zijn speelgoed, vind het geen enkle probleem om ook wat speelgoed van de kinderen mee te nemen in zijn *kijkeenswatikkankrakenmetmijntanden*acties
Hij doet het goed, onze mooie man. Echt een macho wordt het wel. Hoewel hij nog steeds netjes op 4 pootjes plast. Dat duurt niet meer lang denk ik. Hij vind zichzelf behoorlijk goed.
Afgelopen zondag hadden we verjaardag van onze jongste. Mika en hij hadden, gezien het aantal mensen wat bang is voor honden, even in de kennel gezeten. Toen de bange mensen weg waren kwamen ze natuurlijk bij het bezoek. Taran kijkt het zich eens even aan. Loopt naar de enige man in het gezelschap die hij nog nooit gezien had en besluit gedecideerd dat die schoot van hem was. Klimt er dus zo bovenop
gevolg waren natuurlijk een shitload aan aaitjes.
Verder wordt meneer zelfstandig. Alleen mee wandelen zonder Mika gaat goed. Hij vindt het wat vreemd, maar al gauw zoekt hij zijn eigen vertier wat dan meestal bestaat in halve bomen meeslepen. Hij is voor de raarste dingen ineens schrikachtig. onverwacht overstekende vuilniszakken bijvoorbeeld. Of fladderende stukjes plastic aan paaltjes. Dat kan echt niet
Zijn bijnaam is tegenwoordig Rocky, aangezien hij een goede rechte hoek uitdeelt met die maaipoten van hem. Hij slaapt in de meest onzinnige hoekingen en houdingen omdaty hij gewoon niet precies weet waar hij zijn stelten moet laten.
Hij is een ongelooflijke knuffel die het liefste na alle al dan niet zelfbedachte actie tegen je aan ligt. De kinderen zijn gek op hem. Wat minder op zijn gekauw in armen en benen als hij enthousiast is, maar wel op zijn streken, zijn geknuffel en het samen (onder toezicht) spelen.
Kortom, een heerlijke hond. Heb er mijn handen vol aan, maar ik geniet iedere dag. Van he, van Mika en nog meer van hen samen
volgende week gaan we met 11 hondjes naar de Siriushoeve. Ben heel benieuwd hoe Taran reageerd op andere volwassen saarloosreutjes.

.