Regen betekent een natte cocker
een natte cocker ligt het liefst daar waar jij wilt gaan zitten
natte cocker = natte kont
Moderator: moderatorteam

Hutsje schreef:ja, en dan een groot krat voor lijf achterop de bagagedrager. ik moet me na laten kijken hoorReny schreef:Hutsje schreef:als ik een wawa neem dan gaat reinier echt van me af. maar ik zat vanmiddag al met een schuin oog naar mijn fietsmand te kijken, of hij daar in zal passen
ow. dat wordt een regenjasje dan. misschien. ik ben écht geen langharen gewend, hier sta ik dus echt niet bij stil.Reny schreef:Niet voor de kou maar om een natte kont voor jezelf te besparen.
Regen betekent een natte cocker
een natte cocker ligt het liefst daar waar jij wilt gaan zitten
natte cocker = natte kont

nee, ik kan haar ook niet meer tillen hoor, dat wordt dus niks. een fietskar zou nu ook wel kunnen idd.Branka schreef:Maar Jes, Lijf in die krat krijgen is best een klus. Kijk dan voor zo'n fietskar. Kunnen ze gezellig samen in

heb ik ook gezegd, kom dan maar met iets wat je wel leuk vindt. maar nog niets gehoord tot nu toe.Melanie 74 schreef:Hutsje schreef:ja, en dan een groot krat voor lijf achterop de bagagedrager. ik moet me na laten kijken hoorReny schreef:Hutsje schreef:als ik een wawa neem dan gaat reinier echt van me af. maar ik zat vanmiddag al met een schuin oog naar mijn fietsmand te kijken, of hij daar in zal passen
Dat gaat niet goed hoor!![]()
Wat een leuk vooruitzicht, en jij kiest de hond mag Reinier toch de naam uitzoeken?
Nog maar 4 nachtjes slapen!
En wat in het vat zit verzuurt niet, of in dit geval wat in de vriezer zit

Hutsje schreef:jores schreef:vind er echt helemaal geen drol aan![]()
ooooooooooooooo een Joepieeeeeeee![]()
![]()
![]()
![]()
ja, inderdaad!

Reny schreef:Owh nog meer toevalligheden Jes:
Billy zou eigenlijk uit deze combinatie komen, en aangezien Zweden dan de boventoon voerde hebben wij (geheel vrijwillig) een dag in een heel groot Zweeds blauw/geel warenhuis gelopen. Billy is dus vernoemd naar de immens populaire boekenkast: Billy maar de andere namen die wij hadden gevonden:
Ivar, Björn en Pax. Die laatste naam zou ik dan weer veranderen in Dax, dat is de overleden cocker van de schrijfster van dan digitale boek (nooit ontmoet maar een geweldige hond uit de verhalen).
Muffin is trouwens in de eerste 8 weken van zijn leven opgegroeid met een Basset. Een reu genaamd Basil