Ik ben zo benieuwd wanneer ze gaat bevallen en hoeveel het er worden en kwa kleuren etc

Moderator: moderatorteam

Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeiteIn reptielenwereld heten kale baby muisjes pinky's. Anders gewoon baby of jonge muizen denk ik :tongue.Ptje schreef:ohh dus daar is je golfbal gebleven![]()
Dat is een mooi dik buikje (voor een muis dan) daar zitten een heleboel kleintjes in denk ik.
Hoe worden de jonkies eigenlijk genoemd, ik weet dat caafjes soms biggetjes genoemd worden en bij ratten rittens maar hoe zit dat bij muizen?

Ik denk niks over muizen, geen verstand vanTheraposa schreef:Een bijna naakte muis. Fuzz heeft nog een beetje haar. Mensen denken vaak dat fuzzen naaktmuizen zijn maar dat is niet waar.

Aan het muizengif zetten of leuke miuzenklemmetjes voor ze kopen.Laura & Leroy schreef:Wow, wat een buik! Dat zal toch niet lang meer duren.
Ik ben benieuwd hoeveel muizenpups erin zitten! Wat ga je ermee doen?

wij noemen het pups op het werkPtje schreef:ohh dus daar is je golfbal gebleven![]()
Dat is een mooi dik buikje (voor een muis dan) daar zitten een heleboel kleintjes in denk ik.
Hoe worden de jonkies eigenlijk genoemd, ik weet dat caafjes soms biggetjes genoemd worden en bij ratten rittens maar hoe zit dat bij muizen?

Grappig muisjeTheraposa schreef:Een bijna naakte muis. Fuzz heeft nog een beetje haar. Mensen denken vaak dat fuzzen naaktmuizen zijn maar dat is niet waar.
Mijn ratten , links fuzz. Al zijn mijn fuzz muizen roze haha :

Jammer dat ze gewoon wit zijn wel...Theraposa schreef:Red eyed devil ratje is dat.
Muisjes zijn 3 witte mannen geworden. Ze groeien goed! Lopen al door de bak.