Roepnaam: Dieke.
Meteen vanaf het eerste moment was er 'iets' wat me in haar aantrok en dat bleek dus "de klik" te zijn die echt alleen maar sterker werd naarmate ik haar zag en mee maakte. Het was ook heel mooi om te zien dat ze heel erg rustig bij me was en het andere teefje niet of minder. Zij viel mij ook minder op, zelfs minder dan de reuen. Ook werd Dieke steeds als eerste wakker als ik binnenkwam en vanaf het moment dat ze kon zien, keek ze me dan ook recht aan vanuit de werpkist.
Zo ook gisteren, werd ze in eerste instantie als enige wakker toen Mas en ik binnenkwamen. Ze kwam op me af en ging even later ook meteen richting Mas die buiten de kennel stond. Was erg mooi om te zien. Ook buiten zocht ze ons beide regelmatig op.
Eigenlijk waren we er al een hele tijd uit en gelukkig had het andere stel meteen vanaf het begin een klik met de andere dame!
Het is een dametje met karakter. Rustig, maar ondernemend en laat wel weten als haar iets niet zint.
Bij deze: Dieke!
1,5 week oud

(op deze foto 3 weken oud)

4 weken oud

4,5 week oud:
Buiten aan het verkennen

Even proeven hoe mijn nieuwe (toekomstige) baas smaakt

Wij zijn erg blij en we hopen dat Dieke een leuk maatje voor Senna (en voor ons) gaat zijn. We hebben er alle vertrouwen in dat dat wel goed gaat komen!