Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Crisis....
Moderator: moderatorteam
-
roksefloks
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kooikerhondje en Franse krulhaar.
- Aantal honden: 4
Crisis....
http://www.zeelandnet.nl/prikbord/adver ... id=5656921 
groet Sylvia en een poot van de jongen en de meisjes.
- iones
- Zeer actief
Re: Crisis....
Ja crisis, maar hadden ze dat nou van te voren niet kunnen bedenken? Het is wel ontzettend knullig hoor! Nou komt dat hondje wel terecht, een klein ras, nog jong, daar zijn wel liefhebbers voor.
Schrijnender is al die honden en katten die medische behandeling nodig hebben welke niet meer opgebracht kan worden. Door de crisis.
Schrijnender is al die honden en katten die medische behandeling nodig hebben welke niet meer opgebracht kan worden. Door de crisis.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
- Pemba
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tibetaanse teriër
- Aantal honden: 2
Misschien zijn die mensen wel net werkeloos geworden.iones schreef:Ja crisis, maar hadden ze dat nou van te voren niet kunnen bedenken? Het is wel ontzettend knullig hoor! Nou komt dat hondje wel terecht, een klein ras, nog jong, daar zijn wel liefhebbers voor.

-
nathalie71
ohhh...wat een scheetje......
Idd wel een beetje raar dat het hondje net 6 maanden is,dan had je dat volgens mij al lang kunnen bedenken.
Idd wel een beetje raar dat het hondje net 6 maanden is,dan had je dat volgens mij al lang kunnen bedenken.
-
nathalie71
Pemba schreef:Misschien zijn die mensen wel net werkeloos geworden.iones schreef:Ja crisis, maar hadden ze dat nou van te voren niet kunnen bedenken? Het is wel ontzettend knullig hoor! Nou komt dat hondje wel terecht, een klein ras, nog jong, daar zijn wel liefhebbers voor.
Ja dat is ook mogelijk natuurlijk,even niet aan gedacht
- iones
- Zeer actief
Dan hadden ze er beter bij kunnen zetten "wegens onvoorziene financiële omstandigheden" of "wegens plotseling zonder werk". Maar dat staat er niet. Het staat er alsof ze een financiële inschattingsfout hebben gemaakt hoewel ze wisten wat een hond kost. Want ze hadden er immers al eentje.Pemba schreef:Misschien zijn die mensen wel net werkeloos geworden.iones schreef:Ja crisis, maar hadden ze dat nou van te voren niet kunnen bedenken? Het is wel ontzettend knullig hoor! Nou komt dat hondje wel terecht, een klein ras, nog jong, daar zijn wel liefhebbers voor.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
-
Neeltje
Daar heeft toch niemand iets mee te maken, klaar. Wat voor reden het ook is. Dat kunnen ze dan wel verder uitleggen aan geïnteresseerden als ze dat willen, maar niet meteen aan de hele wereld.iones schreef:Dan hadden ze er beter bij kunnen zetten "wegens onvoorziene financiële omstandigheden" of "wegens plotseling zonder werk". Maar dat staat er niet. Het staat er alsof ze een financiële inschattingsfout hebben gemaakt hoewel ze wisten wat een hond kost. Want ze hadden er immers al eentje.Pemba schreef:Misschien zijn die mensen wel net werkeloos geworden.iones schreef:Ja crisis, maar hadden ze dat nou van te voren niet kunnen bedenken? Het is wel ontzettend knullig hoor! Nou komt dat hondje wel terecht, een klein ras, nog jong, daar zijn wel liefhebbers voor.
-
Eefje83
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): norwich terriër en griekse zwerver en een Spaanse zwerver
dat dusNeeltje schreef:Daar heeft toch niemand iets mee te maken, klaar. Wat voor reden het ook is. Dat kunnen ze dan wel verder uitleggen aan geïnteresseerden als ze dat willen, maar niet meteen aan de hele wereld.iones schreef:Dan hadden ze er beter bij kunnen zetten "wegens onvoorziene financiële omstandigheden" of "wegens plotseling zonder werk". Maar dat staat er niet. Het staat er alsof ze een financiële inschattingsfout hebben gemaakt hoewel ze wisten wat een hond kost. Want ze hadden er immers al eentje.Pemba schreef:Misschien zijn die mensen wel net werkeloos geworden.iones schreef:Ja crisis, maar hadden ze dat nou van te voren niet kunnen bedenken? Het is wel ontzettend knullig hoor! Nou komt dat hondje wel terecht, een klein ras, nog jong, daar zijn wel liefhebbers voor.
- dagmar88
- Zeer actief
En wat kost zo'n frummel nu helemaal.
- iones
- Zeer actief
Maar ze leggen het wél uit. Lees de advertentie maar.Neeltje schreef:
Daar heeft toch niemand iets mee te maken, klaar. Wat voor reden het ook is. Dat kunnen ze dan wel verder uitleggen aan geïnteresseerden als ze dat willen, maar niet meteen aan de hele wereld.
- sandrav
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Alano Espanol Cane Corso
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
nou onverwachts kan het wel hoor.
ik vorig jaar in jan mijn baan kwijt.. en mijn vriend in feb grrrr
en net een jaar ervoor een huis gekocht.
en een aantal honden in huis.
gelukkig beiden ander werk. ik snel en mijn vriend na een jaar ongeveer.
maar was wel even stress.
had er niet aan moeten denken ons huis dat nog lang niet af was te moeten proberen te verkopen.. en misschien honden weg te moeten doen
had er niet aan moeten denken ons huis dat nog lang niet af was te moeten proberen te verkopen.. en misschien honden weg te moeten doen
- Antonetta
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik heb een kruising chihuahua x pinscher en een kruising shih tzu x chihuahua.
Het lijkt mij een impuls aanschaf, zo een schattig lief pupje wat kost dit nu? Meer dan ze aan kunnen, ze heeft ook door geld gebrek nog maar 1 injectie gehad. Maar wat ook de reden van hun situatie is, ik hoop dat ze voor het hondje een thuis vinden waar het haar aan niets ontbreekt.
. Semper Fidelis, Coco, Gipsy, Gizmo en Mowgli.
- dagmar88
- Zeer actief
sandrav schreef:nou onverwachts kan het wel hoor.