jacq1970 schreef:Wat sneu dat Lijfje haar maatje mist... hopelijk kan je snel een nieuw maatje vinden waar ze lekker mee kan spelen en lopen.... je hebt opties genoeg zie ik al.
Wbt een buitenlandertje.... denk daar echt goed overna hoor... als ze ziek gaan worden kan dat flink in de papieren lopen, in ieder geval de bloedtesten al... je hebt met Kiefer al zoveel op je bordje gekregen , en garanties heb je nooit dat weet ik ook heus wel maar met een spanjaard of een hond uit ander middenlandszeegebied loop je toch wat meer risico.. als ik al zie wat de bloedtesten voor Esperanza allemaal kosten

.....
dat is ook mijn grootste angst/bezwaar idd.
een bullmastiff/kruising wordt het zeker niet, dat voelt niet goed. zelfde met guus, erg leuk maar ik heb dan liever iets heel anders. maar het komt vast goed hoor.
hoe gaat het met mij? ik weet niet. vandaag een hele slechte dag, veel huilen. ik ben erg labiel. soms gaat het best, dan weer helemaal niet. ik heb het gevoel dat me alles afgenomen is.
lijfje begint steeds meer te piepen en dat helpt ook niet. ze is nu weer bij de buren en we hebben vanmiddag weer samen gelopen, toen was ze weer blij.