Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
hond plast over mijn kind..
Moderator: moderatorteam
- Mirella
- Zeer actief
hond plast over mijn kind..
Hier bij ons schuin voor de deur ligt een hoopje zand,nog van de stratenmakers die de straat hebben opgehoogd.
Mijn zoontje speelt daar graag in met zijn auto´s.Zo ook gisteren en ineens staat hij huilend in de tuin.
Helemaal zeiknat,zn jas broek en schoenen allemaal onder de zeik!
Die man woont hier 2 huizen verder en heeft geen eens sorry of wat dan ook gezegd.
Ik weet wel dat hij de hond dat niet expres laat doen,maar is het dan niet normaal dat hij even aanbeld of op zn minst sorry tegen mn zoon zegt?
Ik ben nog steeds toch wel een beetje verbaasd hierover.
De hond loopt altijd los,gister tijdens mijn laatste rondje kwam hij weer op ons af stormen maar ook toen had hij het niet over het voorval.
Heb hem er ook niet op durven aanspreken hij is altijd onder invloed en was met een paar mannen.
Een aantal weken geleden heeft hij me aan de deur bedreigd,toen zijn ze een tijd weggeweest omdat ze geen stroom hadden na dat hun wietplantage was ontdekt.
Maar ik vind het toch nog steeds te gek voor woorden hoor..
Mijn zoontje speelt daar graag in met zijn auto´s.Zo ook gisteren en ineens staat hij huilend in de tuin.
Helemaal zeiknat,zn jas broek en schoenen allemaal onder de zeik!
Die man woont hier 2 huizen verder en heeft geen eens sorry of wat dan ook gezegd.
Ik weet wel dat hij de hond dat niet expres laat doen,maar is het dan niet normaal dat hij even aanbeld of op zn minst sorry tegen mn zoon zegt?
Ik ben nog steeds toch wel een beetje verbaasd hierover.
De hond loopt altijd los,gister tijdens mijn laatste rondje kwam hij weer op ons af stormen maar ook toen had hij het niet over het voorval.
Heb hem er ook niet op durven aanspreken hij is altijd onder invloed en was met een paar mannen.
Een aantal weken geleden heeft hij me aan de deur bedreigd,toen zijn ze een tijd weggeweest omdat ze geen stroom hadden na dat hun wietplantage was ontdekt.
Maar ik vind het toch nog steeds te gek voor woorden hoor..
- lida82
- Actief
- Mijn ras(sen): GOLDEN RETRIEVER
- Aantal honden: 0
Re: hond plast over mijn kind..
idd erg asociaal en heel vervelend en ja hij had sorry moeten zeggen, maar als hij het type is zo als je omschrijft, zou ik daar verder geen ophef over maken.
straks nog meer bedreigingen en dergelijke en dat lijkt me voor je zoon al helemaal geen gezonde situatie.
blijf vooral zelf erg fatsoenlijk en probeer je zoontje te laten zien hoe het wel hoort en dat je boven dit gedrag staat.
succes
straks nog meer bedreigingen en dergelijke en dat lijkt me voor je zoon al helemaal geen gezonde situatie.
blijf vooral zelf erg fatsoenlijk en probeer je zoontje te laten zien hoe het wel hoort en dat je boven dit gedrag staat.
succes
- Mirella
- Zeer actief
Da's waar,moet ik ook doen 
- tekkel
- Erelid
- Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
- Aantal honden: 1
Die hopen zand zijn trouwens altijd smerig: zelfs mijn beschaafde tekkeltje moet daar altijd op plassen, en als het even kan ook poepen 
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
- lijn
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): GBGV
- Aantal honden: 3
Mooi gezegd! Helemaal mee eens!lida82 schreef:idd erg asociaal en heel vervelend en ja hij had sorry moeten zeggen, maar als hij het type is zo als je omschrijft, zou ik daar verder geen ophef over maken.
succes
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- Aantal honden: 2
Hoe oud is je zoontje dat hij niet merkt dat een hond gaat plassen tegen hem,ik zou zelf even naar die buurman gaan
- Mirella
- Zeer actief
hij is 7 maar zat te spelen en ineens tilt die hond zn poot op.twinkeltje schreef:Hoe oud is je zoontje dat hij niet merkt dat een hond gaat plassen tegen hem,ik zou zelf even naar die buurman gaan
martijn,misschien idd niet nuttig om te plaatsen maar moest mn verbazing even kwijt
- twinkeltje
- moderator
Ja maar dat komt er toch niet eens als een plons uit ,dat gaat met een straaltje dan ben je toch weg voor je van top tot teen doorweekt bentMirella schreef:hij is 7 maar zat te spelen en ineens tilt die hond zn poot op.twinkeltje schreef:Hoe oud is je zoontje dat hij niet merkt dat een hond gaat plassen tegen hem,ik zou zelf even naar die buurman gaan
martijn,misschien idd niet nuttig om te plaatsen maar moest mn verbazing even kwijt
- Mirella
- Zeer actief
Daar laat ik het ook bij ..!Cleva schreef:Nou, dat begrijp ik wel maar ik zou niet met die meneer gaan praten, hoor.
Heb je niets aan. Gewoon lekker hier tetteren is misschien genoeg.
- Mirella
- Zeer actief
Blijkbaar niettwinkeltje schreef:Ja maar dat komt er toch niet eens als een plons uit ,dat gaat met een straaltje dan ben je toch weg voor je van top tot teen doorweekt bentMirella schreef:hij is 7 maar zat te spelen en ineens tilt die hond zn poot op.twinkeltje schreef:Hoe oud is je zoontje dat hij niet merkt dat een hond gaat plassen tegen hem,ik zou zelf even naar die buurman gaan
- esenhazel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Havanezer
M'n dochter zat vorige zomer in een berg zand te spelen (bij ons in de tuin) en Hazel klimt er gewoon tussentekkel schreef:Die hopen zand zijn trouwens altijd smerig: zelfs mijn beschaafde tekkeltje moet daar altijd op plassen, en als het even kan ook poepen
en gaat gewoon zitten plassen. (normaal plast ze alleen op gras
- twinkeltje
- moderator
Dat wordt in een regenpakje buiten spelenMirella schreef:Blijkbaar niettwinkeltje schreef:Ja maar dat komt er toch niet eens als een plons uit ,dat gaat met een straaltje dan ben je toch weg voor je van top tot teen doorweekt bentMirella schreef:hij is 7 maar zat te spelen en ineens tilt die hond zn poot op.twinkeltje schreef:Hoe oud is je zoontje dat hij niet merkt dat een hond gaat plassen tegen hem,ik zou zelf even naar die buurman gaan
- Mirella
- Zeer actief
- Buddyboy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Altijd dogachtigen, nu 2 chihuahua's (van dochter)
Ja, ben het hier ook helemaal mee eens...lida82 schreef:idd erg asociaal en heel vervelend en ja hij had sorry moeten zeggen, maar als hij het type is zo als je omschrijft, zou ik daar verder geen ophef over maken.
succes
Goed verwoord...
Ingrid

Lizzy & Faya, de oppashondjes
- iones
- Zeer actief
Ik denk niet dat je er iets aan kan doen.
Die vent is een stuk tuig, en tuig kan gewoonlijk zijn gang gaan. Als je er iets van zegt kun je er nog problemen bij krijgen ook.
Tuig neemt meer rechten dan andere mensen, gewoon omdat het kan.
Die vent is een stuk tuig, en tuig kan gewoonlijk zijn gang gaan. Als je er iets van zegt kun je er nog problemen bij krijgen ook.
Tuig neemt meer rechten dan andere mensen, gewoon omdat het kan.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Was jij het met je hond.?tekkel schreef:Die hopen zand zijn trouwens altijd smerig: zelfs mijn beschaafde tekkeltje moet daar altijd op plassen, en als het even kan ook poepen
Wat je zegt ben je zelfffff 

- Mirella
- Zeer actief
Dan was ie wel vermomd als bordeauxdog 
- Dee
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zwitserse witte herder en een Roemeens meisje
Misschien heeft de man het niet gezien?
- Mirella
- Zeer actief
Ja toen ik het gister aan een vriendin vertelde die gelijk begon te schateren kon ik er ook de grappige kan van inzien.denk vanwege de voorgeschiedenis met die persoon ik het ook anders heb opgepakt. Zoon was gewoon geschrokken en kan er nu ook wel om lachen
- sTefaniA
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising stafford - maltezer
- Aantal honden: 1
Ik ben zo zelf eens ondergepist door een leonberger. En geloof me, voor ik het door had was ik wel echt zeiknat. Ik zat op een stoel te genieten van de zon en opeens was ie daar. De rest van het gezelschap zat te brullen van het lachen terwijl ik luid vloekend mezelf ging afspoelen met water.