Hij had zó moeten slapen:

Moderator: moderatorteam

tineke schreef:Dag mooie lieve man ,rust zacht.
Dat denk ik ook ,en reken maar dat het daar dan veilig ismercedes2803 schreef:wat denk je Tineke...
Zouden ze saampjes door "Drentse bossen in het hondenwalhalla" struinen?
Ik denk het wel

ik weet hoe moeilijk het is om er zelf nog heel niet aan toe te zijn Jes maar achteraf ben ik heel blij dat we voor Osi toen Sanja erbij namen, haar ook weg zien kwijnen maakte het verdriet nog zwaarder dan het al was, haar weer gelukkig zien worden maakte het voor ons weer draagbaarReny schreef:Ik was er al bang voor, Ostara van Gerda had dat ook zo erg na het overlijden van Elmo, ze trok het net tot de komst van SanjaHutsje schreef:lijfje vindt het niet leuk meer, in het begin nog wel, alle aandacht voor haar alleen. maar nu merk ik dat ze het niet zo goed trekt.
dat is dus het volgende probleem, er moet zo snel mogelijk een hondje bij. maar daar ben ik nog helemaal niet aan toe!
nu breng ik haar steeds naar de overburen als ik moet werken maar dat wil ik ook niet al te lang. ik wilde eerst als pleeggezin gaan functioneren maar ik denk dat dat niet leuk is voor lijf, nu afscheid moeten nemen van haar grootste vriend, en als er dan weer een leuk vriendje voor haar komt moet ze daar ook weer afscheid van gaan nemen.
dus we moeten toch maar eens op zoek.![]()
De week van 22 april zijn we allemaal weer in de buurt, ook haar grote vriendin. Even voor mijn beurt sprekend ik denk dat we wel wat kunnen betekenen voor Lijf in die week.

gemini6 schreef:Met tranen in de ogen dit hele topic gelezen en wil je zoveel sterkte toewensen.
Mijn hond is vorig jaar 10 april overleden en net als jij had ik nog 1 hond over.
Ogenschijnlijk was ze best nog wel vrolijk en leek er met haar niets aan de hand, maar omdat ik haar niet helemaal alleen wilde laten als ik moest werken, heb ik na een week een hond van iemand overgenomen. Toen pas zag ik hoe vrolijk ze werd toen ze er weer een maatje bij had. Ze werd veel levendiger en speelser. Natuurlijk kan je je geweldige Kiefer niet vergeten en dat hoeft ook helemaal niet. Ik denk dat je hart groot genoeg is om van heel veel honden te houden.

Elmo schreef:ik weet hoe moeilijk het is om er zelf nog heel niet aan toe te zijn Jes maar achteraf ben ik heel blij dat we voor Osi toen Sanja erbij namen, haar ook weg zien kwijnen maakte het verdriet nog zwaarder dan het al was, haar weer gelukkig zien worden maakte het voor ons weer draagbaarReny schreef:Ik was er al bang voor, Ostara van Gerda had dat ook zo erg na het overlijden van Elmo, ze trok het net tot de komst van SanjaHutsje schreef:lijfje vindt het niet leuk meer, in het begin nog wel, alle aandacht voor haar alleen. maar nu merk ik dat ze het niet zo goed trekt.
dat is dus het volgende probleem, er moet zo snel mogelijk een hondje bij. maar daar ben ik nog helemaal niet aan toe!
nu breng ik haar steeds naar de overburen als ik moet werken maar dat wil ik ook niet al te lang. ik wilde eerst als pleeggezin gaan functioneren maar ik denk dat dat niet leuk is voor lijf, nu afscheid moeten nemen van haar grootste vriend, en als er dan weer een leuk vriendje voor haar komt moet ze daar ook weer afscheid van gaan nemen.
dus we moeten toch maar eens op zoek.![]()
De week van 22 april zijn we allemaal weer in de buurt, ook haar grote vriendin. Even voor mijn beurt sprekend ik denk dat we wel wat kunnen betekenen voor Lijf in die week.
voor je beurt spreken magik ben het helemaal met je eens als we Lijfje op kunnen beuren zijn we er voor haar

Zo is het. Persoonlijk vind ik dit even niet kies nu...een veel te vroeg en toch nog heel onverwacht afscheid én totaal oververmoeid wegens slaapgebrek hakt erin. Laat ze evencrutz schreef:
Jess (& Reinier) d'r hart is groot genoeg, dat heeft ze in t verleden ook al meermaals "bewezen"......maar dit onverwachte veel te vroege afscheid een plekje geven zal moeilijk zijn....