Je hebt een keuze gemaakt voor hem en je doet dat met de beste bedoelingen voor hem.
Ik duim voor jullie dat de koorts gaat zakken.
Groetjes Rian,Ijuba,Fynn en Asani
Moderator: moderatorteam

Je hond op zo'n moment horen huilen zou bij mij ook door merg en been gaan, ik zou ter plekke instortenHutsje schreef:we zijn er best lang geweest vandaag maar hij ligt alleen maar. maakt wel contact maar voelt zich erg slecht. hij piept en huilt ook en dat is niets voor hem. we zijn weggegaan toen hij sliep maar daarna hebben we nog even met de dr. gerritsen gesproken en toen huilde hij zo hard dat het door de hele kliniek te horen was. mijn hart brak. ik vind het zo erg om hem in deze toestand achter te laten. hij is ook de enige hond dus dat helpt ook niet mee.
dr. gerritsen ziet het nog niet zo somber in en zegt dat het redelijk normaal is dat hij zich zo voelt en ook dat er een ontsteking zit. hij krijgt zoveel prednison, dat legt ook alles stil.
ik twijfel nu of ik hem die operatie wel had moeten laten doormaken, maar aan de andere kant was hij er nu zeker niet meer geweest. het is zo ontzettend moeilijk. ik ben tot niets in staat en kan alleen maar huilen. ik heb mezelf om half 2 (lijfje lag lekker bij me) uit bed gesleept en we zijn meteen naar ommen gereden, ben nu net thuis.
ik word rond 9 uur nog gebeld met de uitslag van de rontgenfoto.

Ik ook denk ik. Vandaar enorme bewondering voor Jes, en ook voor Kiefer.Tamara. schreef:Je hond op zo'n moment horen huilen zou bij mij ook door merg en been gaan, ik zou ter plekke instortenHutsje schreef:we zijn er best lang geweest vandaag maar hij ligt alleen maar. maakt wel contact maar voelt zich erg slecht. hij piept en huilt ook en dat is niets voor hem. we zijn weggegaan toen hij sliep maar daarna hebben we nog even met de dr. gerritsen gesproken en toen huilde hij zo hard dat het door de hele kliniek te horen was. mijn hart brak. ik vind het zo erg om hem in deze toestand achter te laten. hij is ook de enige hond dus dat helpt ook niet mee.
dr. gerritsen ziet het nog niet zo somber in en zegt dat het redelijk normaal is dat hij zich zo voelt en ook dat er een ontsteking zit. hij krijgt zoveel prednison, dat legt ook alles stil.
ik twijfel nu of ik hem die operatie wel had moeten laten doormaken, maar aan de andere kant was hij er nu zeker niet meer geweest. het is zo ontzettend moeilijk. ik ben tot niets in staat en kan alleen maar huilen. ik heb mezelf om half 2 (lijfje lag lekker bij me) uit bed gesleept en we zijn meteen naar ommen gereden, ben nu net thuis.
ik word rond 9 uur nog gebeld met de uitslag van de rontgenfoto.![]()
Nou dat dusHabibi schreef:Alles wat ik nu toe lees, is dat iedere beslissing gemaakt wordt in het belang van Kieffer.
En daar valt dus nooit iets slechts van te maken, hoe het ook mocht lopen. Er worden steeds beslissingen genomen op basis van wat er op dat moment bekend is, en vanuit het belang van Kieffer. Altijd goed dus. Hoe dan ook.