In plaats daarvan hebben deze twee ervoor gezorgd dat er misschien een nest in 2013 komt ...

Al dagen zaten ze gescheiden, al dagen hadden we ofwel de ene ofwel de andere op sleeptouw, al dagen riep ik van let op...
Tot gisteren...ik moest op controle naar het ziekenhuis...de krullen bleven thuis, uiteraard gescheiden...
Toen Dirk thuis kwam vond hij ons "koppel" in de keuken...hek gesloopt, broekje netjes in een hoekje en met als het gekund had een brede smile op hun snoeten...
Naar alle waarschijnlijkheid is het niet Giorgio geweest die is uitgebroken maar wel Juno...
Onze eerste vraag was en nu...Juno's vorige loopsheid is van april 2012, gezondheidstesten zijn in orde, een nestherhaling zat in ons achterhoofd al had ik ook andere kandidaten in gedachten...we krijgen het praktisch ook wel rond...dus in weze stond eigenlijk niet echt iets in de weg tenzij het tijdstip...
Met wat ik al gelezen had ivm abortusspuiten en de risico's was ik daar niet echt een voorstander van, totale castratie is uiteraard geen optie dus na overleg met Juno's fokker hebben we besloten om voor dit onverwachte nestje te gaan...
De ouders zijn gezond, de pups van het voorgaande nest doen het goed (nu 8 maand oud), ook voor de stambomen is er geen probleem en voor pupkopers ook niet.
Juno's loopsheid doet zich ook heel anders voor dan de voorgaande loopsheden...en terwijl ze vorgie keer zich maar 1 keer liet dekken gedraagt ze zich nu als een ware slet...de "romantiek" druipt er vanaf...
Dus ja, niet verwacht, niet gepland maar nu toch welkom...het tweede di Amici Eterna nest zal dus in de maak zijn...
edit: foute datum aangepast