==========================================
Je eigen poes bedoel je die wekelijks naar vis ruikt .
Moderator: moderatorteam

Zeg, quote vernieler, houd eens even je grote mond. Er staat kát, niet poesbouvierpoedel schreef:==========================================Fafo schreef:Nee? Oh ik vis hier wekelijks een kat uit de bank
Je eigen poes bedoel je die wekelijks naar vis ruikt .
Wel eens een kat in paniek gehoord?ranetje schreef:Of die mensen hebben gewoon een slechte neus.Hilde schreef:Nou, er staat bij dat de medewerkers de kadaverlucht goed roken.. Het gezin zal wel van een ehh.. bepaald allooi zijn
Ik heb geen idee of ik kadaverlucht zou kunnen onderscheiden van veel en vaak kattenpis op een en dezelfde plek.
En ik neem aan dat het beest niet heeft gepiept toen er iemand ging zitten, tenzij het een doof gezin is.

Je gebruikt je flamoes als vaas om de rozen in te zetten dus.Fafo schreef:Zeg, quote vernieler, houd eens even je grote mond. Er staat kát, niet poesbouvierpoedel schreef:==========================================Fafo schreef:Nee? Oh ik vis hier wekelijks een kat uit de bank
Je eigen poes bedoel je die wekelijks naar vis ruikt .Mijn flamoes ruikt naar roosjes.

Meestal pioenrozen. Maar nu alleen maar bollen, hyacinten enzo. Het is er de tijd voor hebouvierpoedel schreef:Je gebruikt je flamoes als vaas om de rozen in te zetten dus.Fafo schreef:Zeg, quote vernieler, houd eens even je grote mond. Er staat kát, niet poesbouvierpoedel schreef:==========================================Fafo schreef:Nee? Oh ik vis hier wekelijks een kat uit de bank
Je eigen poes bedoel je die wekelijks naar vis ruikt .Mijn flamoes ruikt naar roosjes.
![]()
Loopt moeilijk of niet .?.
Goeie keus! Die hebben geen doornen.Fafo schreef:
Meestal pioenrozen. Maar nu alleen maar bollen, hyacinten enzo. Het is er de tijd voor he
lets have fun schreef:Goeie keus! Die hebben geen doornen.Fafo schreef:
Meestal pioenrozen. Maar nu alleen maar bollen, hyacinten enzo. Het is er de tijd voor he