Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Rami schreef:Ik wilde gewoon even schrijven: veel plezier nieuwe moderators!
Maar 23 pagina's!
Kan iemand me een korte samenvatting geven van dit topic?
Er zijn 3 nieuwe moderators aangenomen, er werd gezeurd over de beslissing en nu is er weer een weg. In het kort.
Rami schreef:Ik wilde gewoon even schrijven: veel plezier nieuwe moderators!
Maar 23 pagina's!
Kan iemand me een korte samenvatting geven van dit topic?
Klaag klaag zeik zeik, en toen waren er nog maar 2 nieuwe !
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
Fafo schreef:Ik vond het idee in een ander topic wel goed dat je bepaalde topics uit je 'bekijk je eigen berichten' lijstje kan halen.
Wat een gemekker zeg, 23 pagina's lang. Ik denk dat een nieuw modje de slotjes maar eens moet gaan testen
Dat ben ik nou helemaal met je eens...
Zo heb ik nog wel een aardige waslijst aan onzinnige domme lul topics met flauwe geintjes , die To-Taal niet ter zake doende en ook nog eens onnodig 'forum' ruimte in beslag nemen op de server, die om mij per direct gewoon verwijderd mogen worden.
Oh...dat zou overigens wel betekenen dat oa jij ineens een hoop berichten kwijt zou zijn
Emma schreef:het is nu 2 april, en ik zie nanna in het groen, en Branka, maar Mellow, is Mellow ook nieuw modje?
Nee niet meer en gelijk heeft ze.
Mellow schreef:
massam schreef: als ik mellow was zou ik op deze manier geen mod willen zijn dus ik zou het volledig snappen als ze zou stoppen wat ze eigenlijk nog niet eens begonnen is...
Na een nachtje goed erover nagedacht te hebben ben ik ook tot dat besluit gekomen.
Geaccepteerd wordt ik toch niet (meer) en dat zal niet ten goede komen van het mod-team.
Dus bij deze zeg ik mijn, zeer korte, modjesschap op.
Voor iedereen die mij wel welkom hebben geheten, heel erg bedankt.
Ik zou ook niet meer hoeven als er zo veel over mij op het internet gekwakt zou worden.
Mellow sterkte.
En Branka en Nanna ook sterkte
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
2 April inmiddels en een heleboel bladzijdes verder zie ik. Toch geen 1 Aprilgrap dus.
Branka en Nanna, succes en ik denk toch ook wel sterkte in jullie nieuwe functie.
Tja, van het 'dictatorschap' van ondemocratisch gekozen mod-leden naar het publiekelijk afbranden van iemand door een handjevol mensen wat een paar geruchten hebben gehoord. Ik weet niet wat ik erger vind hoor.
Fizgig schreef:Tja, van het 'dictatorschap' van ondemocratisch gekozen mod-leden naar het publiekelijk afbranden van iemand door een handjevol mensen wat een paar geruchten hebben gehoord. Ik weet niet wat ik erger vind hoor.
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
nou ...eindelijk bij gelezen.
Ik vind het hele topic een teken van onprofessionaliteit, aan alle kanten. Ik kan amper geloven dat je als forumbeheer dit zo uit de hand laat lopen, maar goed, dat ligt aan mij. Want zelfs in vrijwillige taken zou je kunnen proberen om het zo goed mogelijk te doen. Dat zie ik helaas niet bij iedereen terug.
Neemt niet weg dat ik de nieuwe modjes heel veel succes wens!
Fizgig schreef:Tja, van het 'dictatorschap' van ondemocratisch gekozen mod-leden naar het publiekelijk afbranden van iemand door een handjevol mensen wat een paar geruchten hebben gehoord. Ik weet niet wat ik erger vind hoor.
dat niet alleen
het zijn geen geruchten en als je weet waar en hoe je zoeken moet is het allemaal terug te vinden, gewoon hier op het hondenforum.
zelf geruchten verspreiden in een post waar je geruchten verspreiden aan de kaak stelt, komt een beetje vreemd over eigenlijk
you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
De paasdagen zijn weer voorbij. Iedereen heeft zich weer heerlijk uitgeleefd, stokpaardjes zijn bereden, ongenoegen en ongemakken hebben we weer volop kunnen uiten.
Op naar de lente en het nieuwe begin. En niet zeuren dat die te laat is, we hebben ons lang genoeg kunnen voorbereiden hierop. Veel genieten maar. En de nieuwe modjes zijn de lente van het forum, die kunnen we aan het einde van het jaar ( zo nodig ) wel in de mangel nemen. Ik wens alle modjes veel succes en plezier.
Nou als dit allemaal waar moet zijn vraag ik me wel af waarom het zo snel is gegaan dat bv een Luna zich niet meer aan kon melden.
En waarom een Mellow boven een Alma is gekozen. Om maar even wat te noemen.
Daarnaast, eerlijk is eerlijk, een Nanna als moderator? Die zeggenschap krijgt over straffen voor mensen die over de schreef gaan terwijl ze zelf moeite heeft met zich gedragen? Tja.
24 pagina's gelezen en 24 pagina's gehoopt dat de huidige modjes zouden uitleggen waarom ze deze nieuwe modjes gekozen hebben.
24 pagina's gelezen en 24 pagina's lang gehoopt dat de nieuwe modjes zich zouden voorstellen, beetje uitleg wie ze zijn, waar ze voor staan en waarom ze mod worden.
24 pagina's gelezen en 24 pagina's lang gehoopt dat er een modje iets zou ondernemen tegen het oeverloos over en weer gediscussieer.
Handle every stressful situation like a dog. If you can't eat it or play with it, Just pee on it and walk away.
Tjonge wat een gedoe toch weer, even 24 pagina's doorlezen en ik ben een uur verder met gemak. Ik lees toch wel iets van jaloezie haha.
Dames gefeliciteerd, Branka ken ik niet zo goed en Nanna zal vast in bepaalde topics goed uitkomen. Nanna lijkt me een leuk modje die haar meningen op een humoristische manier kan uiten. Wat mij betreft een blijvertje.
Jammer dat Mellow haar modschap heeft opgezegd, eigenlijk geen kans gekregen tot, maar eigenlijk ook wel begrijpelijk.
En voor de rest, leg je erbij neer, de keuze is genomen en als je er niet bij hebt gezeten... jammer dan, volgende keer beter? als je gaat solliciteren kun je ook niet je ja maar tot 10x in de strotdrukken van een werkgever.